کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

فرمانده انتظامی لردگان از کشف ۶ فقره سرقت مغازه، اماکن دولتی و دستگیری یک متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

امیر انتظامی‌نیا فرمانده انتظامی لردگان گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد قاطع با سارقان و بزهکاران، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی لردگان افزود: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی، با به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و با هماهنگی قضایی موفق به کشف ۶ فقره سرقت مغازه و اماکن دولتی و دستگیری یک متهم در این رابطه شدند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیری اموال مسروقه کشف کردند، اضافه کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لردگان اعزام و ضمن تفهیم اتهام در شعبه چهارم دادیاری با قرار پنج میلیارد ریالی روانه زندان شد.

انتظامی‌نیا گفت: در پی وقوع سرقت در ساختمان نیمه‌کاره در شهر لردگان، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با جمع‌آوری اطلاعات اولیه و فعال نمودن منابع و مخبرین موفق به شناسایی یک سارق شدند و وی را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده و با ارائه دلائل و مدارک موجود سارق به یک فقره سرقت ساختمان نیمه‌کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با دستور قضایی روانه زندان شد.

انتظامی‌نیا با اشاره به دستگیری سارق احشام در لردگان، گفت: در پی سرقت احشام در یکی از روستا‌های توابع این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش فلارد با بررسی سرنخ‌های به جا مانده نهایتا سارق را با هویت معلوم شناسایی و به دستور قضایی دستگیر کردند.
انتظامی‌نیا اظهار کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به یک فقره سرقت احشام اعتراف و روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.