فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق توسط دلاورمردان دریایی خبر داد.

سردار رضا شجاعی  اظهار داشت: مأموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از حضور دریابانان در محل، ۹ فروند شناور حامل سوخت و کالای قاچاق را مشاهده و با اقتدار آن‌ها را توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: دریابانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۳ فروند شناور لنج ۶ فروند قایق و دستگیری ۳۷ نفر متهم، مقدار ۹۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل، را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کالا‌های مکشوفه، اضافه کرد: کالا‌های کشف‌شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف چوب قاچاق توسط دریابانان بندر چابهار

سرهنگ علی حاجت‌پور فرمانده پایگاه دریابانی چابهار نیز ابراز کرد: مأموران پاسگاه «گواتر» حین گشت‌زنی در حوزه مأموریتی به یک دستگاه شناور حامل چوب مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور موردنظر ۳۰۰ عدد چوب قلیان، ۶۰۰ کیلوگرم تنباکوی قاچاق را کشف کردند. برابر با اعلام کارشناسان ارزش این محموله‌های قاچاق یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.