نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در ۶ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در وقوع سرقت‌های مهم ۱۰ درصد کاهش، در سرقت‌های خرد ۱۴ درصد کاهش و در مجموع آمار سرقت‌ها در البرز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

عبداللهی در بازدید از نمایشگاه کشفیات نیرو‌های فراجای استان البرز که روز دوشنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در مرکز فرماندهی فراجای استان صورت گرفت، گفت: امروز کشفیات نیروی انتظامی اعم از خودرو‌ها و قطعات مسروقه و همچنین دستگیری سارقان و اراذل و اوباش در مدت ۶ ماه گذشته به مردم اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: این تنها بخشی از عملکرد نیرو‌های قدرتمند، خدوم و ایثارگر فراجای استان البرز است که جای قدردانی دارد. 
عبداللهی گفت: طی ۶ ماهه گذشته در مقایسه آمار‌ها شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات در این حوزه بوده ایم.
وی افزود: در این مدت در وقوع سرقت‌های مهم ۱۰ درصد کاهش، در سرقت‌های خرد ۱۴ درصد کاهش و در مجموع آمار سرقت‌ها در البرز ۱۲ درصد کاهش داشته است. 
وی افزود: همچنین در کشف اموال مسروقه مهم ۲۵ درصد افزایش، در کشف اموال مسروقه خرد ۹۴ درصد افزایش داشتیم که در مجموع به ۵۷ درصد می‌رسد. 
استاندار البرز با اشاره به تنوع مسئولیت‌های نیروی انتظامی، گفت: مجموعه استان طی تلاش و تعاملی ویژه و در قالب جلسات و برنامه ریزی‌ها و اقدامات شبانه روزی در مجموعه جرائم و آسیب‌های اجتماعی روند کاهشی و بهبود را طی می‌کنیم. 
وی افزود: درصدد هستیم با کوشش‌های ویژه، همدلی و انسجام، استان البرز را به استانی الگو و برتر در کشور تبدیل کنیم.
عبداللهی گفت: از فرماندهی و مجموعه فراجای استان برای تمامی تلاش‌های صادقانه در کاهش جرائم و همچنین کار شبانه روزی در پرونده ناگوار زنده یاد مهرجویی و همسرش، نهایت تشکر و قدردانی را دارم چراکه قاتلان در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: امید است با اهتمامی که وجود دارد مراحل بعدی این پرونده نیز با سرعت طی شود و مسببان این امر مجازات شوند.

برچسب ها: مواد مخدر ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.