رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پرداخت یک ماه کارانه کادر درمان شهرستان‌های کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دانشگاه و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان، گفت : وزیر بهداشت در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بیان کردند خدمات ارائه شده به زائرین اربعین در کشور بی نظیر بوده است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پای کار بودند و در مرز خسروی و مسیر پیاده روی بهترین خدمات ارائه شده را به زائرین در سطح کشور داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد زائرین سال آینده بیشتر خواهد بود و این روند افزایشی است و باید نقاط ضعف را احصا و از الان آن‌ها را برطرف کنیم.

محمدی بیان کرد: از هفته آینده توزیع نیرو‌های متخصص آغاز خواهد شد و باید شرایط کاری و زندگی مناسب در شهرستان‌ها برای متخصصین فراهم گردد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی تقسیم پزشکان عمومی نیز در حال انجام است و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان بنا بر صلاحدید و ضرورت همکاران پزشک را در قسمت‌های مختلف بکارگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استقلال در آمدی بیمارستان‌ها در بحث دارو افزایش یافته و تا تحقق ۱۰۰ درصدی آن پیش خواهد رفت و هفته آینده یک ماه کارانه برای بیمارستان‌های شهرستان‌ها پرداخت خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های بهداشتی درمانی با سرعت و دقت توسط رؤسای شبکه‌ها پیگیری شود و برنامه پزشک خانواده در شهرستان‌ها با قوت انجام گردد و همه مدیران تمام همت خود را در دولت مردمی برای ارائه خدمت به مردم به کار گیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.