فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی از قاچاق ۳ میلیون لیتر سوخت گازوئیل جلوگیری شد.

 سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق سه میلیون لیتر سوخت جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: پایش مستمر مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این مسیر از انواع ابزار‌های جدید مانند پهپاد‌ها استفاده می‌کنیم.

سردار گودرزی تاکید کرد: با به‌کارگیری سیستم‌های اپتیکی و آموزش نیرو‌های مرزبانی، امنیت حاکم بر مرز‌های کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۷۳۸ هزار نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور اخراج شدند و در همین مدت بیش از ۴۳ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان موارد مخدر ضبط شده است.

سردار گودرزی گفت: با تلاش‌های نیرو‌های مرزبانی در مناطق مختلف کشور، در هفت ماهه نخست امسال ۱۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده و با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق ۳ میلیون لیتر سوخت گازوئیل جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: برای تقویت مرزبانی دریایی در گلستان، شناور ۶۰ فوتی حیدر در آب‌های استان گلستان به آب انداخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.