مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای بیش از ۳۸۰ پروژه آب و خاک از محل اعتبارات ملی و استانی در این استان خبر داد.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات و عملکرد مدیریت آب و خاک استان سمنان از حل اعتبارات سال ۱۴۰۱ گفت: اجرای ۳۸۴ پروژه آب و خاک از محل اعتبارات ملی و استانی از اقدامات این مدیریت بوده است.

وی با اشاره به تهیه و تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی پروژه‌های آب و خاک استان سمنان در محیط GIS گفت: این مهم در سطح بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پروژه اجرایی شده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی افزود: در راستای سند سازگاری با کم‌آبی تاکنون با اجرای پروژه‌های فنی و زیربنایی در این استان به میزان ۵۴/۱۹ میلیون مترمکعب مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

شاهینی با بیان اینکه اعتبارات به‌صورت طرح‌های امور فنی و زیربنایی  نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: اعتبارات به‌صورت استانی طرح‌های امور فنی و زیربنایی در سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۲ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.