برخورداری۶۶۰ مددجوی کم برخوردار از خدمات رایگان هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۶۶۰ نفر از افراد کم برخوردار از کمک‌های دارویی و درمانی هلال احمر بهره‌مند شدند.

قاسم غریب‌آبادی در تشریح خدمات حمایتی انجام گرفته گفت: هلال احمر استان در حوزه داوطلبان طی ۶ ماهه نخست سال به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمانی خانواده‌های کم برخوردار یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اختصاص اعتبارات درمانی هزینه شده از سوی سازمان داوطلبان افزود: در این بازه زمانی ۶۶۰ نفر از مراجعین از حمایت‌های درمانی و مددجویی هلال احمر برخوردار شده اند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در تلاش است دغدغه‌های خانواده‌های کم برخوردار را در حوزه پرداخت هزینه‌های درمانی کم کند، گفت: کمک هزینه‌های انجام شده در چهار بخش کمک‌های دارویی، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، توانبخشی و درمانی شامل فیزیوتراپی، کار درمانی و درمانگاه و همچنین هزینه‌های بستری بیماران کم برخوردار بوده است.

وی توضیح داد: با تخصیص چهارمین مرحله از کمک‌های حمایتی درمانی سازمان داوطلبان به استان‌ها در آبان ماه، کمک‌های دارویی و درمانی استان به افراد کم برخوردار ادامه خواهد یافت.

برچسب ها: هلال احمر ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.