مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ۳۰ شرکت و صنایع بزرگ استان اصفهان در رویداد کار و تک حضور دارند.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد «کار و تک» با هدف برقراری ارتباط دانشجویان با صنایع استان اصفهان از فردا در دانشگاه صنعتی گفت: این رویداد یکم و دوم آبان‌ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.


ذاکرحسین فیروزه با اشاره به حضور ۳۰ شرکت استان اصفهان و هشت صنعت به عنوان حامی این رویداد افزود: هدف این نمایشگاه معرفی شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان اصفهان به دانشجویان دانشگاه به‌ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی است که تصمیم دارند وارد محیط کار شوند.


او در ارتباط با حوزه تخصصی صنایع شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت: این شرکت‌ها در حوزه مواد، مکانیک، شیمی و مهندسی شیمی، کشاورزی، نرم‌افزار، نفت و پتروشیمی و همه حوزه‌های مرتبط با دانشکده‌هایی که در حوزه صنعت و فناوری کار می‌کنند، حضور دارند و هوش مصنوعی نیز در صنایعی مثل مجتمع فولاد مبارکه، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری فولاد مبارکه و گروه صنعتی انتخاب کاربرد دارد.


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اسپانسر‌های این رویداد گفت: مجتمع فولاد مبارکه، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، گروه صنعتی انتخاب، شرکت بسپارشیمی سپیدان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مجتمع صنعتی سپاهان‌باتری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان حامیان این رویداد هستند.


فیروزه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار این رویداد افزود: عناوین کارگاه‌های آموزشی رزومه نویسی، مصاحبه شغلی، مهارت‌های اشتغال‌پذیری و آشنایی با صنعت مدرن متاورس است که در دانشگاه برگزار می‌شود. یکی از این کارگاه‌ها هم به‌صورت پیش‌رویداد در بیست‌وششم مهرماه برگزار شد و بقیه در طول برگزاری نمایشگاه برگزار خواهند شد.


او با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه این رویداد سامانه کاریابی این دانشگاه معرفی و رونمایی خواهد شد گفت: این سامانه در دانشگاه راه‌اندازی شده و تا حدود دو ماه آینده تکمیل می‌شود، اما اکنون نیز قابل بهره‌برداری است.


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: این سامانه بستری دائمی برای برقراری ارتباط بین دانشجویان متقاضی کار و صنایع و شرکت‌های علاقه‌مند برای جذب متخصص است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.