فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک مأمور قلابی به جرم غصب عنوان و أخاذی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، نسبت به أخاذی از شهروندان اقدام می‌کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و مشخص شد این فرد مأمور قلابی است و با غصب عنوان و وعده دخل تصرف در پروند‌ه‌ها از مردم پول دریافت می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، مأموران کلانتری ۱۳ با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته، متهم مورد نظر را در سطح حوزه استحفاظی دستگیر و از این فرد یک رشته دستبند کشف کردند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اعلام شکایت ۲ نفر از متهم با ارائه مدارک و مستندات تصریح کرد: این فرد از شاکیان ۱۷۰ میلیون ریال أخاذی کرده است.

او با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر شکات ادامه دارد، گفت: متهم ۳۸ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت همچنین افزود: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت بر آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.