رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:هم اکنون ۵۱۴ رشته - محل در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در حال فعالیت است.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:هم اکنون ۵۱۴ رشته - محل در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در حال فعالیت است و از جمله رشته های جدید این دانشگاه می توان به حقوق کیفری و جرم شناسی، روانشناسی عمومی، ریاضیات و کاربردها در مقطع کارشناسی ارشد و رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی و مطالعات خانواده در مقطع کارشناسی اشاره کرد.

هادی مولودیان افزود: بر اساس اعلام سایت سازمان سنجش در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ این دانشگاه میزبان ۹ هزار و ۳۶۵ دانشجوی تازه وارد در ۱۹ مرکز و واحد استان خراسان رضوی است که نسبت به سال گذشته در میزان افراد قبول شده ، شاهد افزایش حدود ۳۰۰ نفری هستیم.

وی ضمن اشاره به این که واحد پیام نور شهر مشهد در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده است ادامه داد: این دانشگاه با بیش از ۲۰ هزار دانشجو، ۱۷۷ عضو هیات علمی و حضور ۴۰۰ همکار علمی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت در طول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، شهریه معادل نصف دانشگاه‌های دیگر و بسیار کم، بهره‌مندی از وام شهریه، اجباری نبودن حضور در کلاس دروس نظری، تحصیل همزمان با اشتغال و انتخاب شهر محل آزمون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.