طرح تشدید بازرسی از عطاری های شهرستان سراوان در خصوص کنترل وجمع آوری شکلات صبحانه با مارک king در حال انجام است.

 

 علی اصغر عربشاهی رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: باتوجه به اعلام شدن غیرمجاز بودن  فرآورده خوراکی کرم کاکائو با نام تجاری king و بروز مسمومیت در پی مصرف این شکلات در سطح کشور، از تعداد 16باب عطاری توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت سراوان بازرسی به عمل آمد که بر همین اساس تعداد 45عدد شکلات 300گرمی با مارک فوق مشاهده که با تنظیم صورتجلسه جمع آوری گردیدند.

 
وی ادامه داد: این نوع شکلات صبحانه از سطح عرضه جمع آوری می شود  و مردم اگر چنین مواد غذایی را در مغازه و یا فروشگاهی دیدند، خریداری نکنند
 
عربشاهی ادامه داد:  همشهریان گرامی درصورت مشاهده این محصول در سطح عرضه می توانند موضوع را جهت پیگیری از طریق شماره تلفن 190 وزارت بهداشت گزارش نمایند.
 
  بیگمی مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: محصول کره کاکائو با نام تجاری King ساخت کشور ترکیه غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی از اداره کل امور فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو می باشد.
 
وی ادامه داد: اظهارات درج شده بر روی برچسب محصول درخصوص شرکت واردکننده و توزیع کننده، نیز جعلی می باشد و این محصول مجوزی برای واردات و توزیع در داخل کشور ندارد.

برچسب ها: مرغداری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار