فرماندار میامی ضمن بیان اینکه اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس و خبرگان در این شهرستان مشخص شده است، گفت: جانمایی ۵۰ صندوق اخذ رای انجام شده است.

علیرضا عاشوری فرماندار میامی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات میامی ضمن بیان اینکه اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس و خبرگان در این شهرستان مشخص شده است، بیان کرد: جانمایی صندوق‌ها انجام شده است

وی با بیان اینکه ۱۷ صندوق در بخش کالپوش و ۳۳ صندوق در بخش میامی و مرکزی وجود دارد، تاکید کرد: نشست با فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

فرماندار میامی با بیان اینکه جلسات ستاد انتخابات شهرستان میامی به طور منظم برگزار می‌شود، گفت: بانگ اطلاعاتی خودرو‌های شهرستان میامی برای برگزاری انتخابات تهیه شده است همچنین جشن تکلیف سیاسی با حضور رأی اولی‌ها در شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

آشوری با بیان اینکه ۳۱۲ نفر رأی اولی در شهرستان میامی داریم که نقش بسزایی در انتخابات دارند و به عنوان سفیران در منازل هستند، تاکید کرد: بازدید میدانی در هفته آینده از محل شعب اخذ رأی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جلسه با احزاب در راستای جهاد تبیین و مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد، افزود: مشکلات آنتن دهی مسیر کالپوش در حال بررسی است همچنین نقاط فاقد آنتن دهی مشخص شود تا بررسی کامل صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.