مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نوآوین فرصتی برای تربیت نوجوانانی است که می خواهند مشی روایت پیشرفت انقلاب را پیش روی خود قرار دهند و دراین مسیر آوینی وار حرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق با بیان اینکه رویداد «نوآوین» به دنبال تربیت آوینی های آینده نظام است، افزود: نیروی انسانی توانمند یکی از مقولاتی که در گام دوم انقلاب اسلامی می تواند پیشران باشد و با توجه به اینکه فریضه جهاد تبیین در این موقعیت زمانی اهمیت ویژه دارد روایتگران پیشرفت و دستاوردهای انقلاب در این مهم خیلی موثر هستند.

او افزود: این حرکت در استان البرز که به صورت ملی نیز انجام می شود که مخصوص نوجوانان پسر است و رونمایی این حرکت تربیتی که نه به صورت مقطعی بلکه بستر تربیت متفاوتی برای کنشگران نوجوان است در آینده نزدیک رونمایی می شود.

ولایی برحق نحوه شرکت نوجوانان پسر در این رویداد ملی را اینگونه شرح داد: نوجوانان پسر مقاطع متوسطه اول و دوم برای شرکت در این رویداد عدد ۱ را به شماره ۰۹۳۷۲۲۸۷۴۵۴ ارسال کنند.

او با بیان اینکه پسران نوجوان علاقمند شرکت در این رویداد تا ۱۲ آبان ماه سال جاری فرصت نام نویسی دارند، تصریح کرد: در نهایت ۱۰۰ نفر از نوجوانان علاقمند به شرکت در دوره های آموزش رویداد نوآوین پس از بررسی قابلیت های لازم، انتخاب می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: در این رویدادرسانه ای آموزش، مهارت و رقابت برای نوجوانان شرکت کننده اتفاق می افتد ضمن اینکه کارگروه های تخصصی رسانه ای نیز تشکیل می شود.

ولایی برحق افزود: در این رویداد دوره های آموزشی در زمینه های سواد رسانه ای، طراحی، عکاسی، تدوین و هوش مصنوعی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.