مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه پایداری به منابع کثیری دسترسی دارد!

دبیرکل حزب کارگزاران درباره فضای انتخاباتی کشور و نظارت بر هزینه‌های انتخاباتی توضیحاتی را بیان کرد.

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران درباره اقدامات انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی مصوبه‌اش این است در هریک از حوزه‌های انتخاباتی که کاندیدای تایید صلاحیت شده‌ای وجود داشته باشد بتواند مسئولیت عملکرد آن‌ها را نزد مردم تضمین و حمایت کند.

مرعشی با بیان اینکه در حوزه‌هایی هم که کاندیدای مورد تایید حزب حضور نداشته باشد فعالیت انتخاباتی نخواهیم داشت، گفت: ما در هیچ ائتلافی به جز ائتلاف اصلاح طلبان شرکت نخواهیم کرد.

 دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به اینکه بعید است جبهه اصلاحات ائتلافی با نیرو‌های میانه رو و راست ایجاد کند، افزود: ما نتوانستیم  افراد را قانع کنیم که در انتخابات شرکت کنند و به جز دو نفر از اعضای شورای مرکزی فرد دیگری در انتخابات کاندیدا نشده است.

وی تاکید کرد: برای مشارکت مردم در انتخابات، جمهوری اسلامی باید شرایط را مهیا کند و برای این امر هم باید به شورای نگهبان این دستور را ارائه کند که با سعه صدر برخورد شود.

مرعشی با بیان اینکه گام اول را باید نظام بردارد و گام دوم برعهده سیاسیون است، اظهار کرد: تا اینجا همه خنثی هستند، هم وزارت کشور، هم سیاسیون و هم شورای نگهبان؛ به گونه‌ای که انگار قرار نیست انتخاباتی رقم خورد.

 دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: اول باید محرز شود نظام به حضور حداکثری مردم علاقه دارد و بعد هم شورای نگهبان باید این سیاست را مدنظر خود قرار دهد. شورای نگهبان باید با سعه صدر و رعایت قانون برخورد و فضای مناسب برای حضور مردم در انتخابات فراهم کند.

این فعال سیاسی اصلاحات اصلاح طلب درباره نظارت بر هزینه‌های انتخاباتی گفت: اگر این اقدام انجام شود، من از آن استقبال می‌کنم؛ زیرا جبهه پایداری در حال حاضر به منابع کثیری دسترسی دارد.

وی اضافه کرد: این اقدام خوبی است که جلوی ورود پول‌های کثیف به فضای انتخاباتی گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۲:۵۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
خدا برای کسی بخواهد کاریش نمی شود کرد.... خدا شانس بده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
بله کاملا درست گفته آقای مرعشی که به منابع کثیری دست دارندایشان در زمان ریاست اصلاح طلبان چند دوره استاندار کرمان بودند و فقط در یک طرح هفت باغ هفت آسمان میلیاردها تومان از پول مردم عزیزکرمان را به بهانه یک طرح رویایی که از کرمان شروع و به ماهان ختم میشدتوسط شرکتهای اقماری به جیب مبارک زدند بنحوی که تا چندین نسل از لحاظ مالی مشکلی نخواهند داشت.از آن طرح رویایی فقط یک اتوبان در کرمان زده شد وزمینهایی که با قیمتهای نجومی در حال خرید و فروش است.ساخت و ساز بی رویه ویلاها و باغچه ها و رستورانها و استخرهای متعدد آب در این زمینها و استفاده از آب شهر کرمان باعث بوجود آمدن تنش آبی در کرمان شد.خوبه که باشگاه خبرنگاران در اینخصوص یه مصاحبه با جناب مرعشی داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
باسلام آقای مرعشی تورا خدا خودت ودیگران راذیت نکن شرط نگذار مردم شما هارا خوب شناختند برای قدرت دست پا نزنید دراتتخابات قبل پول ومنابع دانشکاه آراد هاشمی را کجاها خرج کردید صدها مورد دیگر ودیگر باند گارگزاران چنان افتضاح است که همه افرادتان بانام های هرچند جعلی اعتدال -توسه -اعتماد ملی اصلاح طلبان ثبت نام کرده اند ولی تو آهنوز درسر هوای خان وکدخدا بودن داری
Iran (Islamic Republic of)
ali13
۰۸:۰۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
حتما منطورش شرکت های خودرو سازی بم و هواپیماهای ماهان و لاستیک سازی بارز و ..... که الان ارث بابای امثال مرعشی می باشد
آخرین اخبار