امام جمعه اصفهان گفت:امروز رمز موفقیت ملت‌های آزادی خواه جهان نرفتن زیر بار سلطه ابرقدرت‌ها و وحدت میان مسلمانان است.

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان با اشاره  به جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر گفت:ضربه‌ای که جبهه مقاومت به رژیم جنایتکار صهیونیستی وارد کرد تحت هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.


آیت الله سید یوسف طباطبایی افزود؛ امروز آبرو و حیثیت رژیم موقت صهیونیستی با به هلاکت رسیدن هزارو۵۰۰ نفر در دنیا رفته است و این هتک حیثیت جبران شدنی نیست.


آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر آقای طباطبایی در استان برای بازرس جدید آرزوی موفقیت کرد.

استاندار اصفهان نیز در این مراسم اعمال وحشیانه رژیم منهوس صهیونبستی رو محکوم کرد.


سید رضا مرتضوی از خدمات ارزشمند آقای طباطبایی قدردانی کرد و افزود سازمان بازرسی به دلیل جایگاهی که دارد می‌تواند کار‌های بزرگی را در مسیر موفقیت و پیشرفت استان رقم بزند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان هم جنایات رژیم صهیونیستی رو بسیار بیشرمانه توصیف کرد و گفت: شهادت بیش از ۴ هزار فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۱۳ هزار نفر کودکان و مادران مظلوم یقه اسراییل را خواهد گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود؛ قطعا طوفان الاقصی زمینه ساز نهضت و تمدن بزرگ اسلامی را فراهم خواهد کرد.


او  در بخش دیگری از سخنان خود به نهضت خدمات رسانی ویژه بر اساس سند تحول که از منویات مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: بر اساس این سند در سال‌های اخیر اتفاقات بسیار موثری در سازمان بازرسی شکل گرفته است.


رییس کل دادگستری گفت باید با فساد، رانت، سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی با قدرت مقابله کرد و در این مسیر حضور موثر سازمان بازرسی میتواند بعنوان چشمان تیزبین نظام بسیار کارامد باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.