درهفته پنجم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران تیم سپاهان در دیداری عجیب که با مصدومیت شدید کاپیتانش همراه بود، مغلوب نماینده آمل شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان، تیم‌های سپاهان و کود گلفام به مصاف یک‌دیگر رفتند و آملی‌ها با حضور پرحاشیه‌ی هوادارانشان و البته با چاشنی شانس، موفق به شکست بلندقامتان پرانگیزه سپاهان شدند.

در این مسابقه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نماینده آمل دست اول را بهتر آغاز کرد و با دفع حملات سپاهانی‌ها و دفاع خوب، موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود.

دست دوم این دیدار با برتری نسبی بلندقامتان سپاهان مقابل حریفشان همراه بود، اما مصدومیت شدید محمدعلی پیران، کاپیتان و ستاره باتجربه طلایی پوشان در اواسط این دست و خروج وی از میدان باعث شد تا آملی‌ها به بازی برگردند و این دست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند.

دست سوم مسابقه به صورت پایاپای پیش می‌رفت و دریافت مناسب بازیکنان سپاهان و به ثمر رسیدن امتیازات مهم باعث شد تا بلندقامتان، این دست را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ با پیروزی پشت سر بگذارند، اما جو عجیب سالن پیامبر اعظم آمل به کمک کود گلفام آمد و این تیم در دست چهارم به بازی بازگشت تا این دیدار مهیج، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده آمل به پایان برسد.

بلندقامتان سپاهان در دیدار بعدی خود، دوشنبه اول آبان ماه و در اصفهان به مصاف طلایی‌پوشان ورامین خواهند رفت.

برچسب ها: والیبال ، سپاهان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.