داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در استعلام ثبت شیرخشک‌های رگولار در سامانه ttac در پنجمین روز متوالی در سطح کشور موفق به کسب رتبه برتر شدند.

 ارسلان جهانتیغی رییس اداره نظارت و ارزیابی فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با عنایت به لزوم استعلام شناسه رهگیری و ثبت اطلاعات دریافت کنندگان شیر خشک‌های رگولار از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ تا کنون، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در رتبه نخست ثبت و ارتقا در کشور قرار گرفته است.

وی افزود: با ثبت مشخصات شیرخواران در سامانه تیتک علاوه بر توزیع عادلانه شیر خشک برای مصرف کننده واقعی، قاچاق این فراورده نیز کاهش خواهد یافت.

 جهانتیغی ضمن تشکر از همکاری داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، که در اجرای این قانون پیشرو بودند تصریح کرد: در راستای اجرای بند الف تبصره یک ماده قانون مبارزه با قاچاق کالا و‌ارز مصوب سال ۱۳۹۲و اصلاحیه‌های ۱۳۹۴و‌۱۴۰۰، هرگونه اقدام به تامین، واردات، ساخت، نگهداشت (انبارش) و توزیع و عرضه فراورده مذکور خارج از ضوابط تعیین شده به منزله تهیه و توزیع غیر مجاز وخارج از شبکه بوده و قاچاق محسوب می‌گردد.

 

برچسب ها: شیرخشک ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار