نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور گفت: چند دهه است که حق ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت قدرت‌های غربی در حال پایمال شدن است.

روبرت بیگلریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: همه مردم دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستند. این جنایات در استمرار رویکرد سلطه‌طلبانه، حق‌کشی و ظلم‌پرور رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: چند دهه است که شاهد هستیم حق ملت فلسطین در حال پایمال شدن است و حق زیستن در سرزمین آبا و اجدادی‌شان سرکوب و منکوب می‌شود آن هم تحت تاثیر قدرت‌های غربی که اوج آن را در حملات اخیر و نقطه برجسته آن کشتار غیرنظامیان در بیمارستان المعمدانی غزه بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت از جمهوری آذربایجان تلاش می‌کند در منطقه شرایطی ایجاد کند که سلطه‌طلبی خود را نشان دهد و به زعم خود خطر ایران را خنثی کند، اما ایران قدرت منطقه‌ای است و در کنار حق‌طلبان به‌خصوص مردم فلسطین است.

بیگلریان تصریح کرد: الان شرایط به طوری شده که حلقه ژئوپلیتیک قفقاز و خاورمیانه درهم تنیده شده و نقش ایران در هر دو منطقه بسیار برجسته است.

وی تاکید کرد: امیدوارم همسایگان ایران عقلانیت به خرج دهند و سعی کنند جدای از خاموش کردن این آتش در غزه در کنار روندی باشند که بتوانند ملت فلسطین را به حق خود برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار