امام جمعه خرمشهر با محکوم کردن کشتار مردم فلسطین تنها راه فروکش داغ غزه از قلب امت اسلامی را انتقام از عاملان این جنایت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: حوادث دردناک فلسطین و غزه  این روزها قلب امت اسلامی را به درد آورده است و می توان گفت آنجا هولوکاست واقعی در حال رخ دادن است.

او بمباران بیمارستان غزه را یک جنایت علیه بشریت دانست و گفت : تمام دنیا هم می‌داند و آنکه چرغ سبز نشان داد و آن که حمایت کرد و آنکه آن موشک ها را هدیه و هدایت کرد آمریکای جنایت کار است.

خطیب جمعه خرمشهر تاکید کرد داغ غزه التیام نمی یابد مگر با انتقام سخت از آمریکا و اسرائیل.

به گفته او آنچه که جبهه مقاومت را به پیروزی می رساند نترسیدن است و این مردم شجاع دست بر روی ماشه پشت مرزها منتظر دستور فرماندهان خود هستند و غافلگیری های زیادی همانند عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی در انتظار است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری با اشاره به ورود پیکر شهدای دفاع مقدس در یکم آبان ماه از مردم برای استقبال و تشییع این پیکرها دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور از آموزش و پرورش خرمشهر بابت ارتقای علمی و درصد بالای قبولی و رتبه های خوب دانشگاهی در سطح شهرستان خرمشهر تقدیر کرد.

برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.