رئیس جمهور آمریکا قرار است به منظور حمایت از شرکا و متحدان صهیونیستی و اوکراینی خود از کنگره درخواست بودجه اضطراری کند.

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که امروز جمعه برای حمایت از شرکای خود از جمله اسرائیل و اوکراین در چارچوب نیاز‌های امنیت ملی آمربکا، "بودجه اضطراری" را از کنگره درخواست خواهد کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که به تازگی از سفر به سرزمین‌های اشغالی بازگشته طی سخنرانی در دفتر بیضی کاخ سفید از طریق تلویزیون سراسری این کشور اعلام کرد که امروز جمعه برای حمایت از شرکای خود از جمله اسرائیل و اوکراین در چارچوب نیاز‌های امنیت ملی آمریکا، "بودجه اضطراری" را از کنگره درخواست خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بایدن با بیان اینکه بودجه‌ای که از کنگره آمریکا درخواست خواهد کرد، تعهد وی به امنیت اسرائیل را تائید می‌کند، به گونه‌ای که تا به حال دیده نشده است، گفت: «این یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است و برای امنیت آمریکا برای نسل‌ها مفید خواهد بود».

بایدن اشاره کرد که «بسته امنیتی» مورد درخواست کنگره برای تأمین مالی، برتری نظامی اسرائیل را تقویت می‌کند و مدعی شد: «ما تضمین خواهیم کرد که دیگر بازیگران متخاصم در منطقه ببینند که اسرائیل قوی‌تر از همیشه است و از گسترش درگیری جلوگیری می‌کند.»

وی با یادآوری اینکه قبلا تاکید کرده بود که آمریکا به اوکراین نیرو نخواهد فرستاد، تنها درخواست اوکراین را کمک برای خروج نیرو‌های روسی از کشورشان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۳ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
کشتار، بمباران، قتل عام و نسل‌کشی در نوار غزه توسط صهیونیست ها و با حمایت جانبه آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز شرم آور و تاسف بار است.
زنان، کودکان و مردان فلسطینی در غزه چه گناهی کرده‌اند؟
قطع آب و برق مردم غزه یک جنایت بشری تمام عیار است.
آخرین اخبار