سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

  سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

"بسم الله الرحمن الرحیم "
جنایت هولناک رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، عمق ددمنشی و قساوت این رژیم را در ارتکاب جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و مجروحان را نشان داد.

این جنایت جنگی از یک سو اوج سفاکی و بی‌اعتنایی سران رژیم غاصب و حامیان آنها به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و از سوی دیگر انفعال و بی خاصیت بودن مراجع بین‌المللی خاصه مدعیان حقوق بشر، زن و کودک را علنی ساخت.

جنایت وحشتناکی که قلوب همه مسلمانان از آن جریحه دار شد و هیچ مسلمانی نمی‌تواند این صحنه های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی پناه را ببیند و سکوت کند. 

 بدون تردید جنایت حمله به بیمارستانی که مملو از زنان و کودکان معصوم، مجروحان و بیماران به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت و ماندگار گردید. 

جامعه مداحان و شاعران بسیجی وخادمیار رضوی و هیئت‌های مذهبی استان سیستان و بلوچستان،  ضمن محکوم کردن توحش رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌گناه مجروحان و کادر پزشکی اعلام می‌دارد ظلم و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده متکی به امداد الهی، سرانجام پیروزی را محقق خواهد کرد .قدرت قوت و اقتدار جبهه مقاومت ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

"وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ"
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار