حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی گفت: این استان سرمایه‌های ارزشمندی از ایثارگران و جانبازان را در اختیار دارد که بعضاً مورد غفلت واقع شده‌اند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: جایگاه بنیاد شهید با توجه به مخاطبان و جامعه هدف، جایگاه ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه استقرار دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان سمنان با یک روحانی خوش‌فکر و با برنامه می‌تواند موجب تقویت مجموعه و بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف باشد، افزود: گروه‌های مختلف منتسب به شهدا، بازوهای نظام اسلامی هستند و مودت و رفاقت بیشتر این گروه‌ها با یکدیگر، موجب تقویت جامعه خواهد شد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه جامع فرهنگی، برقراری ارتباط بیشتر با جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنها مدنظر باشد، تاکید کرد: توجه ویژه به قرآن و انس با قرآن در جامعه هدف، برنامه‌ریزی دقیق برای کادرسازی و انسجام نیروها در مجموعه بنیاد شهید و دفتر نمایندگی ولی فقیه از دیگر نکاتی است که امیدواریم در بنیاد شهید استان سمنان پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار