با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کارخانه تولید هرمس سرام با سرمایه گذاری بیش از۲۹ میلیون یورو در تفت به بهره برداری رسید.

داود منظور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز در ادامه سفر یک روزه خود واحد تولیدی هرمس سرام با ظرفیت تولید بیش از ۳ میلیون مترمربع کاشی اسلب را در تفت افتتاح کرد.

این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را فراهم آورده است و به دلیل نحوه تولید یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران محسوب می‌شود.

مرتضی محمودی مدیر اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد در حاشیه افتتاح این کارخانه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان یزد با تولید ۵۰ درصد کاشی و سرامیک ایران یکی از مهمترین قطب‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: به علت اقلیم یزد استان یزد در طول سالیان متمادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک پیشرفت کند و از تولید کاشی در ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ را انجام دهد.

او ادامه داد: کارخانه هرمس سرام به علت تولید کاشی اسلب که از لحاظ ابعاد، ظرافت وشفافیت یکی از با ارزش‌ترین انواع کاشی است و از لحاظ تکنولوژی نیز یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور محسوب می‌شود.

محمودی با تاکید بر اینکه استان یزد در زمینه ساخت ماشین آلات کاشی و سرامیک نیز ورود کرده است خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از خط تولید کاشی و سرامیک در داخل استان و با استفاده از تکنولوژی بومی در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.