نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با چراغ سبز آمریکایی‌ها همراه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در ششمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: جنایت کاران صهیونیستی و حامیان آن‌ها در یک اقدام ضدبشری و جنایت جنگی با حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن بیش از هزار نفر روی یزید و یزیدیان را سفید کردند.

وی دستاورد‌های جبهه مقاومت را برای دشمنان شکننده و غیر قابل تحمل دانست و افزود: همان طور که امام راحل در سال ۴۳ رئیس جمهور آمریکا را منفورترین فرد نزد ملت ایران خطاب کرد، امروز همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که جنایات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام امید به پیروزی را صلاح مضاعف مردم مظلوم غزه در این جنگ نابرابر دانست و اضافه کرد: سرتاسر سرزمین فلسطین به اشغال نیرو‌های نظامی درآمده است و به فضل الهی با مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه این جنگ نیز به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: صهیونیست‌ها از فرهنگ نژادی پیروی می‌کنند و معتقدند که هیچ کس جز آنان نباید زنده باشد و زندگی کند و آمریکا و هم پیمانانش نیز از این رژیم آدم کش حمایت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به زمان مناسب عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشور‌های مسلمان منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند.

وی گفت: خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: باید به فضل و رحمت پروردگار امیدوار بود تا با مقاومت مردم مظلوم غزه ثمره‌ای تحت عنوان نابودی رژیم صهیونیستی به بار بنشیند.

وی افزود: خود صهیونیست‌ها می‌دانند که با این اقدامات نمی‌توانند آن شکست بزرگ نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و حیثیتی را جبران کنند، بنابراین به دنبال منحرف کردن ذهن جامعه بشری از آن شکست فاحش و مفتضحانه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: خون‌های پاک ملت مظلوم فلسطین در آینده‌ای نزدیک دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و جز سیه روزی و ننگ و نفرت جهانیان چیز دیگری نصیب این رژیم نخواهد شد.

وی اجتماعات مردم دنیا و انزجار آنان در اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را اقدامی برای ایجاد رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها دانست تا آنان عقب نشینی نموده و پرچم صلح در جهان به اهتزار دربیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار