فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حفاظت از امنیت و آرامش شهروندان تا پای جان ایستاده ایم، گفت : خروجی کار ما باید رضایت مردم باشد.

مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (۲۷ مهر) در همایش بزرگ معتمدین و متنفذین - طرح امنیت محله محور- که در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، گفت : فراجا دارای وظایف و ماموریت‌های متعدد و گسترده‌ای است و هدف نهایی این سازمان ارزشی، حفاظت از امنیت، آسایش و آرامش عموم شهروندان است.

وی افزود: من و همکارانم تا پای جان برای صیانت و حفاظت از امنیت جامعه ایستاده ایم و هر لحظه آماده ایم که جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش و آرامش خود و همکارانم را فدای امنیت و آسایش شما مردم شریف کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش شبانه روزی و ایثار کارکنان انتظامی در انجام ماموریت ها، اضافه کرد: خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و این ملاک سنجش و ارزیابی موفقیت ما در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در حفظ امنیت جامعه، گفت: همه افراد جامعه و تمامی دستگاه‌ها در تولید و حفظ امنیت سهم دارند و باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

حاجیان خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد و تحقق پلیس مشارکتی هستیم و در راستای تحقق این هدف ارزشمند و بزرگ نیازمند همراهی کلیه اقشار جامعه، دستگاه ها، اعضاء شورا‌های شهر و روستا، دهیاران و افراد صاحب نفوذ و ریش سفیدان هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.