امام جمعه کرمانشاه گفت : سلامت، عرصه مهم و برای جامعه حیاتی است و به ویژه برای جامعه اسلامی ما که به ارزش‌هایی معتقدیم که بر اساس این ارزش‌ها تکالیف سنگینی بر دوش ماست، توجه به این امر ضرورت بیشتری دارد .

حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه اقدامات دولت سیزهم در حوزه بهداشت و درمان قابل توجه است، و همه مسئولان پای کار هستند، ابراز امیدواری کرد : بتوانیم با تلاش بیش از پیش مسئولان و پیگیری‌های لازم، با همراهی و همکاری وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، جایگاه استان کرمانشاه را در حوزه سلامت ارتقا دهیم.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری افزود: دکتر محمدی رییس دانشگاه خبر‌های بسیار خوبی از حوزه سلامت استان داشتند که بیانگر این است که افق روشنی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی اظهار کرد: سلامت، عرصه مهم و برای جامعه حیاتی است و به ویژه برای جامعه اسلامی ما که به ارزش‌هایی معتقدیم که بر اساس این ارزش‌ها تکالیف سنگینی بر دوش ماست، توجه به این امر ضرورت بیشتری دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: خوشبختانه نگاه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در بهداشت و درمان و سلامت یک نگاه اقتصادی و مادی و تجاری نیست و در جامعه ما این نگاه یک نگاه انسانی است و انجام یک تکلیف و وظیفه است که این مسئله در غرب کاملا فراموش شده است.

غفوری افزود: خدا را شاکریم که چنین شرایط مطلوبی را در حوزه سلامت استان مشاهده می‌کنیم، البته باید این امکانات و تجهیزات در بخش‌های مختلف این حوزه در استان توسعه یابد و مردم استان باید از امکانات و تجهیرات بیشتری در حوزه سلامت، بهداشت و درمان بهره‌مند گردند.

وی اضافه کرد: بی شک با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در استان این مهم امکان پذیر است و ما نیز در این زمینه پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اقدامات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و بی شک توجه به مسائل دینی، مذهبی و امور فرهنگی و تربیت دانشجویان متعهد و با اخلاق در پیشرفت استان و کشور اثر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام غفوری افزود: اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش عظیم اربعین قابل تقدیر است و خدمات بهداشتی درمانی بسیار خوبی به زائران در مرز خسروی ارائه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.