جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان خبر داد.

سردار سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بهشهر، گفت: طرح هوشمندسازی و پایش تصویری روستا‌های استان از جمله طرح‌های محله محور پلیس برای تامین امنیت مناطق شهری و روستایی است که با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران به مرحله اجرا در آمده است.

او با اشاره به استفاده از سیستم‌های هوشمند و دوربین‌های شهری در این طرح، افزود: تحول هوشمند سازی پلیس بازخورد بسیار خوبی در ارتقاء امنیت مردم به دنبال داشته است.

سردار حسینی از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بالای ۷۰ درصد روستا‌ها به طرح هوشمندسازی اضافه شوند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به طور قطع پلیس به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را به مردم هدیه کند.

او افزود: در طرح هوشمندسازی همچون خلافی گواهینامه، وظیفه عمومی، کارت پایان، خدمت بحث اخذ ثبت سرقت خودرو و گذرنامه با طرح پلیس من از جمله کار‌هایی است که شهروندان می‌توانند در منزل انجام دهند.

حسینی گفت: قطعا عملکرد شفاف، عادلانه و پاسخگویی درست و سریع به خواسته‌ها و نیاز شهروندان عامل موثری در افزایش اعتماد عمومی بوده و در جامعه‌ای که افراد به نهاد‌ها و دستگاه‌های بالادستی خود اعتماد داشته باشند قطعا نظم اجتماعی و قوانین و مقررات بیشتر رعایت می‌شود.

او افزود: به طور قطع انتظامی به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را برای مردم با ارمغان آورد و در این بین کمک مردم و دهیاران و شورا‌ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در پاین این مراسم سرهنگ قلی پور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر معرفی و از زحمات سرهنگ عنایتی و سرهنگ ابراهیمی قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار