معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد.

 احمدرضا دالوند در جلسه همایش شهرداران استان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید بدنبال ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار باشند، اظهار کرد: شهر‌های لرستان منابع و ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری دارند که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.

وی در ادامه برج‌های دوقلو را بعنوان ظرفیت بزرگی برای شهرداری خرم‌آباد معرفی کرد و افزود: شهرداران نباید دچار روزمرگی شوند بلکه بایستی برنامه اجرایی برای ایجاد درآمد پایدار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: خدمات‌رسانی عمومی بخشی از تکالیف و وظایف شهرداران است. این نهاد با استفاده از اختیارات بالایی که دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های شهری و برنامه‌ریزی مناسب تحولات بزرگی در بخش اقتصادی ایجاد کند.

وی در ادامه ظرفیت گردشگری لرستان را در کشور بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: به‌دلیل وجود روان‌آب‌ها، چشمه‌سارها، آبشارها، بنا‌های تاریخی و آب و هوای خوب لرستان را از دیگر مناطق کشور متمایز کرده است.

دالوند از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول لرستان حوزه گردشگری است، بنابراین شهرداران فرصت‌ها را شناسایی کنند تا در یک بازه زمانی مشخص با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب در بحث سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار اقدامات لازم انجام می‌شود.

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.