سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: در راستای بهبود مسیرهای درون شهری پروژه بازگشایی خیابان شهید تقی زاده واقع در محله آق تپه انجام شد.

حمید صفدری با بیان اینکه طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان زمینه را برای اجرای موفق طرح‌های توسعه شهری فراهم می‌کند، گفت: معابر شهری به عنوان بخشی از زیرساخت‌های اصلی و پایه‌ای شهر نقش حائز اهمیتی در ارائه خدمات به شهروندان با تسهیل و تسریع تردد، کاهش و انتقال بار ترافیک ایفا می‌کند.

او افزود: از این رو یکی از اقدامات و وظایف عمرانی مهمی که در این زمینه بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است، بهسازی و احداث معابر جدید در سطح شهر است.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج به عملیات عمرانی احداث خیابان شهید تقی زاده در محله آق تپه اشاره کرد و افزود: در همین راستا احداث خیابان شهید تقی زاده که بین خیابان چهارم و پنجم غربی آق تپه واقع شده به منظور کاهش ترافیک، تسهیل و تسریع در دسترسی محلی و مدارس موجود در خیابان پنجم غربی در حال اجرا می‌باشد و بزودی افتتاح می‌شود.

صفدری افزود: پروژه احداث معبر با عملیات زیرسازی، رفیوژ، جدول کانیو و پیاده رو اجرایی گردیده و در دو فاز زیرسازی و آسفالت انجام می‌شود که هم‌اکنون در مرحله فاز یک و عملیات زیرسازی قرار دارد.

او با بیان خبر فوق مطرح کرد تمام تلاش شورا و شهرداری اجرای پروژه‌های ضروری و مهم و نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است که این مهم با تلاش همه مسولین و همت نیروهای خدوم شهرداری و همکاری خوب شهروندان در حال اجراست و هفته آینده افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.