ثبت‌نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ امروز آغاز شد و تا سوم آبان به مدت ۷ روز ادامه دارد.

ثبت‌نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ تا ۱۸ است و داوطلبان می­توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است شماره حساب داوطلبان برای هزینه‌های انتخاباتی در راستای اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی ضروری است.

پس از ثبت نام هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان به بررسی صلاحیت‌های داوطلبان خواهند پرداخت.

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان داوطلبانی که مرحله پیش ثبت نام آنان، نهایی شده و کدرهگیری دریافت کرده اند، می‌توانند در این مرحله نام نویسی کنند.

فتوحی افزود: ۲۴۶ نفر در مرحله پیش ثبت نام نقص مدارک داشتند که ۱۴۶ نفر از آن‌ها اعتراض خود را ثبت کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس قانون، نتیجه اعتراضات متقاضیانی که نقص در پرونده داشتند، تا بیست و ششم مهر به آن‌ها اعلام شده است.

وی افزود: افرادی که صحت سنجی مدارک آنان تایید شده باشد، کد رهگیری دریافت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: همچنین داوطلب باید گواهی ۵ سابقه سابقه اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضایی خود را هم بارگزاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار