مسئولان گیلانی در پیام‌های جداگانه‌ای حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشته شدن بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان، زنان و مردان مجروح بستری در آن مرکز گفت: این اقدام ضد انسانی، بار دیگر ماهیت پلید، اما واقعی رژیم غاصب و متجاوز اسرائیل را به تصویر کشید و به جهانیان فهماند که حمایت از مبارزان مظلوم، اما قهرمان فلسطین به ویژه در نوار غزه الزامی است.

او با تأکید بر حمایت از مردم فلسطین افزود: تا پایان ریشه کنی این غده چرکین از قلب خاورمیانه حمایت از مبارزان مظلوم، اما قهرمان فلسطین باید تداوم یابد.

امام جمعه رشت با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، از عموم امت اسلام خواست با حمایت هرچه بیشتر از جنبش مقاومت فلسطین زمینه محو رژیم غاصب اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی فراهم آورند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

پاسخ مردم آزاده جهان به جنایات هولناک صهیونیست‌ها

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز با بیان اینکه حمله رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی اوج توحش و وقاحت این رژیم جعلی و موقت است، گفت: مردم آزاده جهان پاسخ محکمی به آن‌ها خواهند داد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

او افزود: این رژیم کودک کش با سلاح‌های غیرمتعارفی که رئیس جمهور آمریکا هدیه کرده بود یک بیمارستان را با صد‌ها بیمار، کودک، زن و مرد به خاک و خون کشید، اما بداند که مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین هرگز از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.

 همدردی با خانواده شهدای غزه

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در پیامی جنایات رژیم درنده خوی اسرائیل را محکوم کرد و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان تسلیت گفت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان

در بخشی از این پیام آمده است:

اعضای شورای قضایی استان گیلان همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته‌شدگان در حملات رژیم درنده خوی اسرائیل اعلام می‌دارند؛ و ضمن حمایت کامل از مقاومت و نیز محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، همدل و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده، امروز را به عزا می‌نشیند. 

حمله به بیمارستان، مصداق بارز جنایت علیه بشریت

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم با صدور پیامی حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه مظلوم غزه را محکوم کرد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان

در بخشی از این پیام آمده است:

بی شک این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده بودند، قلب هر انسان آزاده‌خواهی را در جهان و با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.