رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم گفت: طی اقدام به موقع از برداشت غیرمجاز و بی رویه خاک در بخش دهبکری جلوگیری شد.

محمد نیکخواه گفت: صبح امروز طی گشت زنی نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی در منطقه و اقدام به موقع از برداشت غیرمجاز و بی رویه خاک در اراضی ملی بخش دهبکری شهرستان بم جلوگیری شد.

او با تاکید بر تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح افزود: بدین منظور یک دستگاه لودر به خاطر برداشت بی رویه و غیر قانونی خاک در اراضی ملی شهرستان بم نیز توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم، اولویت نخست یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است و نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان بم به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

او بیان داشت: مردم طبیعت دوست می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار