رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: قانون جذب و ارتقای هیئت علمی نیاز به بازنگری دارد و کارگروهی برای آن تشکیل شده است.

میثم لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: قانون جذب و ارتقای هیئت علمی در کشور نیاز به بازنگری جدی دارد و سال‌های سال نیز این موضوع مطرح شده است و ما باید به این سمت برویم که وزن مقالات را متناسب با آن ماموریت‌هایی که از استاد انتظار دارند تنظیم کنیم و کارگروهی هم در این زمینه در شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه تشکیل شده و رئیس جمهور نیز بر این موضوع تاکید دارد.

وی با بیان اینکه وزرای بهداشت، آموزش و پرورش و علوم در این زمینه مامور شده‌اند، ادامه داد: بخشی از ارزیابی‌های ما باید به سمت حل مسئله در کشور برود و لزوما هم حل مساله مبتنی بر مقاله نیست، اما مقاله می‌تواند نشانه‌ای از حل مسئله باشد، اما گاهی ما برعکس عمل کرده‌ایم.

لطیفی بیان کرد: امیدواریم که این بازنگری انجام شود.سال‌های گذشته نیز مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند و انتظار ما نیز از وزارت علوم همین است که موضوعات دستگاه‌های اجرایی به عنوان موضوعات اصلی پایان نامه‌ها انتخاب شود. تاکید ما بر دانشگاه ماموریت‌محور ناظر بر همین مسئله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
مملکت قانون مدون و ثابتی نداره // هرکی زوتر از خواب بلند شد اون رئیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
خب اگر اینجوریه شما چرا سپیده دم‌ و هنگام‌خروس خوان بلند نمیشی تا رئیست کنند.
آخرین اخبار