فرمانده قرارگاه منطقهای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: سخنران اجلاسیه چهارم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه هستند و پس از ایشان، یکی از اعزه بزرگوار مولوی به همراه خانواده‌های معظم شهدا پشت تریبون قرار خواهند گرفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان‎محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطق‌های ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز در کانون تخریب دشمن قرار دارد، موضوع وحدت در همه شئون و سطح‌بندی‌های آن است و بدخواهان این ملت اراده دارند تا بین شیعه و سنی، زن و مرد و هر فاصله و قشری در ایران اسلامی تفرقه بیندازند. با در نظر گرفتن این موضوع، یادواره شهدای وحدت یک سعادت گران‌قدر برای ماست که پیامد‌های مؤثر اجتماعی و فرهنگی هم در پی خواهد داشت.

او افزود: ما اجلاسیه را چهارم آبان‎ماه به میزبانی تالار همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار خواهیم کرد. از یک ماه قبل از همه ادارات استانی، سازمان‌های ملی و تشکل‌های مردم‎نهاد دعوت شده و رویکرد فرهنگی نیروی زمینی سپاه آن است که یادواره‌های شهدای وحدت با شکوه و انضباط خاص در سراسر کشور برگزار شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اکران عمومی نمایش نوری در نیمروز توسط شهرداری مشهد ادامه داد: اجلاسیه چهارم در قالب یک برنامه سه‌ساعته، امتدادی بر همین فضاسازی‌های فرهنگی در سطح شهر و استان خواهد بود. سخنران برنامه سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه هستند و پس از ایشان، یکی از اعزه بزرگوار مولوی ما در استان سیستان و بلوچستان به همراه خانواده‌های معظم شهدا پشت تریبون قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار