سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: شهر خوب را شهروند خود می‌سازد و نامگذاری روز شهر‌ها یک اتفاق مهم و اساسی است.

اکبر ایازی در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم با اشاره به نامگذاری روز‌ها برای هر شهر اظهار کرد: این نامگذاری‌ها می‌تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهر‌ها موثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه‌های شهرداری قم به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به منظور برگزاری این نشست افزود: در این همایش باید بتوانیم از تجربیات و نظرات هم استفاده کنیم چرا که این امر موجب پیشرفت روز افزون ما خواهد شد و امیدواریم به این دستاورد مهم در شهر مقدس قم دست یابیم.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به روز قم گفت: نامگذاری روز شهر‌ها یک اتفاق مهم و اساسی است و در شهر مقدس قم نیز سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم به نام روز قم نامگذاری شده است. 

ایازی اظهار کرد: این نامگذاری‌ها می‌تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهر‌ها موثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به تجربه موفق در شهرداری شهرکرد در حوزه فرهنگی ادامه داد: شهر خوب را شهروند خود می‌سازد و مهمترین اتفاقی که در سازمان رخ می‌دهد این است که مجموعه شهروندان را با مدیران شهرداری پیوند دهیم. 

ایازی گفت: ما در شهرکرد، شهر را به ۱۴ محله تقسیم کردیم و افراد تاثیرگذار را انتخاب و هر موضوعی که در نقاط مختلف شهر رقم می‌خورد، به کمک این عزیزان برطرف می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار