از سوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی معلم ورزش کردستانی به عنوان رئیس کمیته استعداد یابی انجمن والیبال دانش آموزان کشور منصوب شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: حامد مرادی معلم تربیت بدنی شهرستان مریوان از سوی حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی به مدت دو سال به سمت رئیس کمیته استعداد یابی انجمن والیبال کشور برگزیده شد.

افشین خوشگوار افزود: همکاری با انجمن والیبال کشور جهت بانک اطلاعاتی نفرات استعداد یاب، ارتباط با هیات‌های استانی، تدوین ملاک‌های صلاحیتی نفرات مستعد و تدوین و ارائه تقویم سالیانه از جمله وظایف مرادی در این مسئولیت می‌باشد.

درخشش دانش آموزان کردستان در محور تربیت بدنی جشنواره خوارزمی

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان شایسته استان موفق به کسب پنج مقام برتر محور تربیت بدنی و سلامت جشنواره نوجوان خوارزمی شدند، گفت: بر اساس اعلام معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی و در محور تربیت بدنی و سلامت که برای اولین سال برگزار شد، کردستان موفق به کسب سه عنوان اولی و۲ عنوان دومی شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان افزود: در این جشنواره محمد مهدی لطفی و زینب مالکی دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه سریش آباد رتبه اول بخش‌های دختران و پسران جشنواره را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین فرزین صالحی و ملینا شاه محمدی از آموزش و پرورش دیواندره و بانه نیز مقام دوم بخش دختران و پسران این جشنواره را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه در بخش دانش آموزان با نیاز‌های ویژه نیز نازیلا فداکار از آموزش و پرورش مریوان صاحب رتبه برتر و مقام اول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.