وحدت و امنیت ۲ بال سعادت و خوشنامی در سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم استان گفت: وحدت و امنیت ۲ بال سعادت و خوشنامی در استان است.

 رضا شریفی  در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) زاهدان اظهارکرد: مسوولان بهزیستی با حضور در بین اهالی، برنامه‌هایی برای رفع مسائل و مشکلات مردم مناطق حاشیه‌ شهر زاهدان دارند.

وی افزود: مردم این منطقه با هر قومیت و مذهب در بحران‌ها در کنار هم امنیت منطقه را تامین کرده‌اند و مردمانی خوشنام و با بصیرت هستند که باید قدردان شان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با مخاطب قرار دادن مردم منطقه به همراهی و همکاری با بهزیستی، کمیته امداد و دستگاه‌های حمایتی در زمینه انجام اقدامات و خدمات حمایتی و توانمندسازی مردم تاکید کرد.

وی بیان کرد: توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در دستور کار سازمان‌های حمایتی است تا خانواده‌های زیر پوشش توانایی ایجاد اشتغال و اشتغالزایی مولد را داشته باشند.

شریفی تصریح کرد: حمایت‌های لازم برای تشکیل شرکت تعاونی‌ها با حضور جوانان و مردم در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و معدن انجام می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه بیشتر خانواده‌ها در زمینه اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در زمینه توانمندسازی نوجوانان و جوانان و تشکیل شرکت‌های تعاونی‌ با کمک دستگاه‌های حمایتی در دستورکار قرار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقطه قوت و تعالی این استان مردمانی هستند که در وحدت و برقراری امنیت پیشگام‌اند که با تامین ۲ مولفه‌ وحدت و امنیت در استان مساله اشتغال نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به عوامل عقب ماندگی در طول ۲ تا سه دهه اخیر تصریح کرد: مسوولان و مردم این منطقه باید با تلاش شبانه روزی این عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

شریفی بیان کرد: دشمن با القا تضادها در ایجاد نا امنی در منطقه تلاش می‌کند و وقتی منطقه ناامن شود دیگر خبری از توسعه و توانمندسازی خانواده‌های آسیب پذیر نیست.

وی افزود: اقدامات مناسبی از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان در زمینه‌ پروژه‌های انتقال آب، معادن، کشاورزی، راه آهن، پیگیری حقابه هیرمند با پرهیز از شعارگویی و بر مبنای عمل در حال انجام است، که باعث توسعه و رونق استان خواهد شد.

برچسب ها: استانداری ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.