با ادامه جنگ در غزه، فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی شاهد افزایش خشونت از سوی سربازان و شهرک‌نشینان صهیونیستی هستند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد در حالی که حملات رژیم متجاوز اسرائیل به نوار غزه متمرکز شده است، خشونت در کرانه باختری اشغالی نیز افزایش یافته است. 

به گزارش المیادین، ده‌ها فلسطینی از ۷ اکتبر تاکنون کشته شده‌اند و رژیم صهیونیستی محدودیت‌های امنیتی برای صهیونیست‌ها را بیش از پیش کاهش داده و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستیی خود را مسلح کرده‌اند و به سوی فلسطینی‌ها آتش گشوده‌اند.

اگرچه غزه و کرانه باختری در گذشته به دلیل فاصله جغرافیایی و برخی سیاست‌ها تقسیم شده‌اند، اما در ۱۰ روز گذشته فلسطینیان در هر دو مکان تشویق شده‌اند تا صدای خود را متحد و مقاومت کنند.

خبرگزاری وفا به نقل از وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش داده است در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا‌کنون ۳ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند. در جریان حملات به کرانه باختری نیز، ۶۱ نفر شهید و بیش از هزار و ۲۵۰ نفر هم زخمی شدند.

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی باید به محاصره غزه پایان دهد و برق‌رسانی و آبرسانی به این باریکه را از سر بگیرد و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار