رسانه‌های صهیونیست از جان باختن ۱۴ تن از اعضای خانواده رهبر حماس در عملیات اسراییل در نوار غزه خبر دادند.

بمباران مناطق مسکونی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی یازده روز اخیر جریان داشته است. این حملات تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ غیرنظامی را به خاک و خون کشیده است. در میان تلفات، مقامات حماس و برخی از اعضای خانواده آن‌ها نیز دیده می‌شوند. 

به گزارش بیزنس تودی، نشریه صهیونیستی هاآرتص امروز (سه شنبه) از جان باختن ۳ تن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی گروه حماس در حملات به نوار غزه خبر داد. با این حال، هنوز جزئیات دقیقی از اعضای کشته شده خانواده هنیه از سوی این رسانه منتشر نشده است. 

پایگاه خبری جوییش پرس نزدیک به محافل صهیونیست در خبر فوری مدعی شد پسر اسماعیل هنیه در عملیات هوایی اسراییل در غزه جان خود را از دست داده است. 

پایگاه خبری کان رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد وزیر کشور حماس امروز (سه شنبه) تایید کرد ۱۴ تن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه در عملیات بعد از ظهر امروز اسراییل به غزه کشته شده اند. حازم، پسر اسماعیل هنیه یکی از جان باختگان این حمله است. 

در ژوئیه ۲۰۲۲ حازم هنیه اجازه خروج از مرز رفح و سفر به ترکیه به همراه همسر و دو فرزندش را گرفته بود. با این حال، وی به طور مداوم در حال سفر به غزه و خارج از کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی موسوی زنگان
۰۱:۳۵ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
کشته شد یا شهید شد ؟ به ادبیاتتون دقت کنین لطفا
آخرین اخبار