ریواده گفت: متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان ماه فرصت دارندتا نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

ریواده  گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان سمنان می‌توانند برای نام‌نویسی نهایی به درگاه ویژه این موضوع مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ مربوطه و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

معمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمناناون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: تکمیل کاربرگ پرسشنامه بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد و نام‌نویسی با تلفن همراه امکانپذیر نیست و باید متقاضیان داوطلبی با استفاده از رایانه و یا با لپ تاپ نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام نهایی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

ریواده تصریح کرد: متقاضیان داوطلبی یک شماره حساب غیرتجاری مربوط به هزینه‌های انتخاباتی خود را نزد بانک‌های عامل تعیین و یا افتتاح کنند و گواهی اخذ شده از بانک را مبنی بر اینکه اطلاعات مربوط به حساب یادشده بنا به درخواست رسمی وزارت کشور و هیات مرکزی نظارت، قابل رصد خواهد بود، به همراه نماینده مالی در کاربرگ پرسشنامه بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.