ابوالفضل رحیمی گفت: با راه اندازی این درگاه مدیریت پاسخگویی به حوادث با ایجاد تماس خودکار و ارسال پیامک به مشترکین واقع در محدوده جغرافیایی انجام میشود.
مدیرعامل آبفا استان گلستان افزود: با عملیاتی شدن این درگاه، مدیریت پاسخگویی به تماسها به منظور کاهش زمان انتظار، ارسال پیامک به مشترکین در مراحل مختلف، اعلام زمان رفع حادثه و اتمام اتفاقات انجام شده بصورت مستمر انجام خواهد شد.
درگاه پنل پیامکی ثبت حوادث آب و فاضلاب با رویکرد بهبود کیفیت و کاهش زمان ارائه خدمات پاسخگویی و رفع حوادث به مشترکین استان راه اندازی شده است.