مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین از ذخیره سازی ۶ هزار و ۱۶۱ تن کود در انبار‌های استان خبر داد.

عباس رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین گفت: با توجه به شروع توزیع کود‌های کشاورزی پاییزه و همچنین توزیع کود جهت کشت کلزا و سایر دانه‌های روغنی در استان، ذخیره سازی کود در انبار‌های استان نیز درحال انجام می‌باشد.

رسولی افزود: تاکنون ۸۶۹ تن کود ازته، ۴۶۳۹ تن کود فسفاته و ۶۵۳ تن کود پتاسه در انبار‌های شرکت ذخیره شده تا درصورت نیاز فوری بارگیری شود و توزیع کود از انبار‌های سازمانی صورت گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین گفت: تامین و توزیع کود‌های کشاورزی جهت کشت کلزا در سطح مزارع استان قزوین آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت تولید دانه‌های روغنی، برنامه‌ها و سیاست‌های بخش کشاورزی و آغاز شروع کشت کلزا در استان، کود‌های کشاورزی پر مصرف با اولویت در بین کارگزاران توزیع شده و در کمترین زمان ممکن به دست بهره برداران بخش کشاورزی خواهد رسید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین همچنین از تامین و تدارک ۲۸ هزار و ۳۶۴ تن از انواع کود‌های کشاورزی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

وی افزود: با توجه به تخصیص و سهمیه ابلاغی به استان قزوین حدود ۴۰ درصد از کود‌های کشاورزی تخصیصی تامین شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۸ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی پرمصرف از مبادی به استان قزوین تخصیص یافت.

وی افزود: کود‌های تامین و توزیع شده در این مدت شامل اوره، سوپرفسفات تریپل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.