الزام لایروبی مستمر انهار به ویژه نقاط آبگیر

شهردار منطقه۱۱ گفت: اگر لایروبی به شکل صحیح و اصولی توسط عوامل اجرا شود؛ حداقل تا یک ماه مشکلی از نظر آبگرفتگی نخواهیم داشت.

موسوى شهردار منطقه ١١ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت لایروبی و پیش‌بینی های لازم از پیش تعیین شده در معابر گفت: اقدامات خوبی برای لایروبی انجام شده اما کافی نیست .

او افزود: اگر لایروبی ها به شکل صحیح و اصولی و با دغدغه توسط عوامل اجرا شود؛ حداقل تا یک ماه مشکلی از نظر آبگرفتگی نخواهیم داشت .

در کنار تلاش برای ارتقای فرهنگ نریختن زباله در انهار باید دقتمان را نیز بیشتر کنیم . رسوب انهار منجر به گرفتگی هنگام بارش وگرفتاری شهروندان است و همانطور که تلاش کردیم باید بیشتر کوشا باشیم چرا که این موضوع مستمر است.

موسوی تصریح کرد: در میدان رازی اندک آب ناشی از بارش نباید منجر به آبگرفتگی و گرفتاری مردم و کسبه شود که این موضوع گلایه شهروندان است .در این محدوده اقدامات عمرانی خوبی اجرا شده و شیب مناسبی هم برای انتقال آب وجود دارد اما آنچه مهم است رفع رسوب و لایروبی مستمر است که انتظار ما از عوامل اجرایی توجه ویژه به این موضوع است .

او در پايان ضمن بررسی کارشناسی نقشه انهار گفت: تهیه نقشه و بررسی تخصصی در کنار کار اجرایی اقدامی خوب است که نیاز به تداوم دارد تا پاییزی آرام و بدون آبگرفتگی انهار برای شهروندان باشد .

برچسب ها: معابر ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار