مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از افزایش ۴۲ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

عرب با اشاره به این که تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر با شعار پویش " آینده ساز باشیم" برگزار شد، گفت: هزار و ۴۳ پایگاه این پویش در سه مرحله ۳۰ شهریور در محل در میادین، معابر اصلی و ورودی شهر‌ها و روستاها، ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نمازجمعه و ۸ مهر در سطح مدارس استان برپا شد.

به گفته وی مردم خیراندیش استان ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به این جشن کمک کردند.

عرب با اشاره به این که از این رقم ۵ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان معادل ۶۳ درصد توسط امداد و ۳ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان معادل ۳۷ درصد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است، افزود: ۷۳ درصد کمک‌ها به مبلغ ۵ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان غیر نقدی و بقیه به صورت نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در استان ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۲۲۵ دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد وجود دارد که از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی ترویج فرهنگ و سنت حسنه‌ی نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان را اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و افزود: تامین بخشی از نیاز‌های دانش‌آموزان در سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم‌جامعه، تجلیل و تکریم از نیکوکاران و موثرترین و عاملان در امر تحصیل و علم آموزی نوجوانان و جوانان در جامعه از دیگر اهداف است.

وی با اشاره به این که امکان دعوت پیوستن به این پویش ملی در طول سال تحصیلی فراهم است، افزود: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.