درخشش بی نظیر دانش آموزان سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از قبولی ۳۲۷ نفر در گروه پزشکی، ۳۶۸ نفر در گروه پیراپزشکی، ۱۴۴۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان و ۱۲۶۱ نفر در سایر دانشگاه های روزانه در گروه های مختلف آموزشی خبر داد.

 بروشکی گفت:   آمار قبولی در مقایسه با سال گذشته و سنوات قبل در مجموع رشد قابل ملاحظه ای داشته، بگونه ای که در نوع خود بی نظیر بوده است. 

وی افزود: در سایه تلاش‌ها و جدیت دانش آموزان عزیز و تعهد و دلسوزی همکاران فهیم فرهنگی در جای جای استان، فرزندان ولایتمدار سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات آموزش و پرورش رقم زده و به ثبت رساندند.

وی افزود: آمار قبولی ۳۲۷ نفر در گروه پزشکی، ۳۶۸ نفر در گروه پیراپزشکی، ۱۴۴۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان و ۱۲۶۱ نفر در سایر دانشگاه های روزانه در گروه های مختلف آموزشی در مقایسه با سال گذشته و سنوات قبل در مجموع رشد قابل ملاحظه ای داشته، بگونه ای که در نوع خود بی نظیر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران این موفقیت بزرگ بویژه تلاش و همت و اراده دانش آموزان، اندیشه و نگاه بلند معلمان ساعی و همراهی و حمایت خانواده ها و اولیا از فرزندان، بیان داشت: این اتفاق خوشایند موجب خرسندی و در حقیقت نویدبخش امید به آینده و امیدآفرینی خواهد بود و امیدواریم در همه عرصه ها تداوم و استمرار داشته باشد.

 

برچسب ها: کنکور ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
دختران رابارتبه ۱۴هزار جذب نکردید ولی پسران رابارتبه ۵۷هزارجذب کردید حق کشی وتبعیض جنسیت آشکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
با افزایش ظرفیت دانشگاهها مخصوصا در رشته های پزشکی متاسفانه در آینده نزدیک شاهد حجم زیادی از پزشکان بیکار خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
کمبود پزشک زیادی داریم ظرفیت ها الان هم کم تر از حد نیاز هست
آخرین اخبار