مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت:طی دو سال گذشته در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها،بیش از ۱۷ هزار جلد پروانه ساختمانی صادر شد.

سید محمد حسینی با بیان اینکه این استان دارای ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی است، گفت: از این تعداد ۱۲۸ هزار واحد مقاوم و حدود ۱۰۰ هزار واحد غیرمقاوم و ناایمن هستند.

او افزود: طی دو سال گذشته در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها توانستیم بیش از ۱۷ هزار جلد پروانه ساختمانی صادر کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه داشتن مسکن مقاوم و مناسب در روستا‌ها با جهش فراوانی مواجه شده است، افزود: در حال حاضر تقاضا در روستا‌های استان از سالی دو هزار واحد به بیش از هفت هزار واحد مسکونی رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: با توجه به علاقه مندی برخی از افراد که می‌خواهند در روستا زندگی کنند بنیاد مسکن استان برنامه‌های مختلفی برای تأمین زمین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستاییان در دستور کار خود قرار داده است.

او با بیان اینکه استان گلستان دارای ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی است، افزود: از این تعداد ۱۲۸ هزار واحد مقاوم و حدود ۱۰۰ هزار واحد غیر مقاوم و ناایمن است.

حسینی گفت: امید است با همت و تلاش دهیاران و همکاران بنیاد مسکن استان در سال‌های آینده شاهد جایگزین شدن واحد‌های مسکونی مقاوم و بادوام با واحد‌های غیر مقاوم و نا ایمن در روستا‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.