شاگردان سرکو کاتانچ موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی چین شدند.

تیم ملی فوتبال ازبکستان که یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی دور نخست مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به شمار می‌رود، عصر امروز در ورزشگاه دالیان اسپورت مقابل تیم ملی چین قرار گرفت که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی چین که از حمایت چشمگیر تماشاگران خود بهره می‌برد و سعی داشت به دومین پیروزی متوالی در مسابقات تدارکاتی دست پیدا کند، در نیمه اول با گلزنی شیهائو وی در دقیقه ۴۱ به برتری یک بر صفر مقابل شاگردان سرکو کاتانچ رسید و با روحیه خوبی به رختکن رفت.

ازبک‌ها که سه روز قبل در مسابقه دوستانه مقابل تیم ملی ویتنام به برتری رسیده بودند، امروز هم سعی داشتند یک پیروزی دیگر در دالیان اسپورت و مقابل تماشاگران چینی به دست بیاورند که توانستند در دقیقه ۷۸ با گلزنی اوتابک شوکوروف روی ریباند یک ضربه پنالتی به گل تساوی برسند و امیدوار به برد شوند.

نمایش هجومی تیم ملی ازبکستان پس از این گل بازهم ادامه پیدا کرد و این تیم توانست در دقیقه ۸۶ توسط جمشید اسکندروف، بازیکن تعویضی خود به گل دوم برسد و این بازی را با پیروزی دو بر یک پشت سر بگذارد.

در سایر بازی‌های دوستانه که امروز برگزار شد، مصاف مصر و الجزایر با تساوی یک بر یک به پایان رسید، کنیا و روسیه هم دو بر دو مساوی کردند و سنگال با یک گل کامرون را شکست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار