وزیر خارجه:

اگر امروز از غزه دفاع نکنیم، باید فردا از خودمان در برابر بمب‌ها دفاع کنیم

امیرعبداللهیان گفت ما خواهان گسترش جنگ نیستیم اما اگر امروز از غزه دفاع نکنیم فردا باید در شهرهای خودمان با بمب‌های فسفری مقابله کنیم.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفتگوی زنده تلویزیونی درباره دیدارهای منطقه‌ای گفت: در سفری که به منطقه داشتم و دیداری که با رهبران مقاومت انجام شد توجه ویژه‌ای به این مساله‌ای داشتند که اگر راهکار‌های سیاسی بتواند به نتیجه برسد فرصتی را برای این کار در نظر خواهند گرفت، اما در صورت ادامه جنایات جنگی رژیم کودک کش هر اقدامی متصور است.

مقاومت از نظر توانمندی می‌تواند جنگ بلندمدتی را ادامه دهد

وی ادامه داد: امروز که با تعدادی از وزرای خارجه کشور‌های منطقه ارتباط داشتم به این جمع بندی نزدیک‌تر شده‌ایم که اگر از فرصت‌های محدودی که در اختیار سازمان ملل و کنشگران سیاس قرار داده شده است، استفاده نشود؛ امکان گشایش جبهه‌های جدید علیه رژیم غاصب قدس اجتناب ناپذیر است. مقاومت هم از روحیه بالایی برخوردار است و هم گفتند که از نظر توانمندی می‌توانند جنگ بلندمدت را ادامه دهند. صهیونیست ها بدترین شیوه و ضعیفترین روش را برای برخورد انتخاب کردند و آن قتل عام و نسل کشی و کشتار وحشیانه است.

امیرعبداللهیان افزود:  در ۹ روز جنگ در غزه بیش از ۷۴۰ کودک کشته شدند؛ این در حالی است که در ۵۹۹ روز جنگ در اوکراین ۵۳۹ کودک کشته شدند. ما به طرف های آمریکایی گفته ایم و باز هم می‌گوییم که آنها نمی‌توانند در جایگاهی قرار  بگیرند که همه طرف‌ها را به خویشتن داری دعوت کنند، اما به طور تمام قد در کنار جنایتکاران جنگی اسرائیلی قرار بگیرند و هیچ اقدامی برای تشدید حملات انسانی در غزه در نظر نگیرند؛ لذا زمان برای این پیام‌های آمریکا رو به پایان است و هشدار می‌دهم که به جای این پیام‌های ریاکارانه این جنایت جنگی را تمام کنند.

آیا ایران هم وارد این جنگ خواهد شد؟

وزیر امور خارجه تاکید کرد: رهبران مقاومت به صراحت گفتند که برای رویایی با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند ؛ اما جداسازی شهروندان و غیرنظامیان که بخشی از حقوق بین الملل است باید در نظر گرفته شود. جمهوری اسلامی ایران هرگز از کشتار و جنگ استقبال نکرده است، اما به صراحت به وزیر خارجه ایرلند  هم گفتم که رهبران مقاومت خودشان راسا اقدام می‌کنند و اگر این جنایات متوقف نشود جبهه‌های جدید گشوده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران هم وارد این جنگ خواهد شد، بیان کرد: اولا هر احتمالی متصور است. من مایلم تاکید کنم هیچ طرفی نمی‌تواند نسبت به تداوم این وضعیت بی تفاوت باشد. در زمینه عربستان ماه‌ها این صحبت مطرح بود که ممکن است عادی سازی صورت بگیرد، اما موضعی منطقی گرفت و تلاش‌های زیادی هم امروز در منطقه در حال انجام است تا جنگ دچار گسترش نشود. ما منظورمان از محور مقاومت فقط حزب الله لبنان نیست بلکه گروه‌های مقاومت به صورت خودجوش در سراسر منطقه وجود دارند، لذا گسترش جبهه‌های جدید نتیجه اش تغییر جغرافیایی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

هرگونه اقدام پیش دستانه در ساعات پیش رو متصور است

وی خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان در تحولات مقاومت نقش مهمی دارد و بخش عمده صحبت‌های ما به وضعیت بحرانی منطقه مربوط بود؛ سید حسن نصرالله علاوه بر اینکه وضعیت منطقه را و بحران‌های اسرائیل را تبیین کردند درباره سناریو‌هایی که در آینده در برابر محور مقاومت وجود دارند نیز نکاتی را بیان کرد. در رسانه‌ها می‌خواهند القا کنند که مشکلات اقتصادی در لبنان وجود دارد. همه چیز به درستی پیش بینی شده است، اما طبعا رهبران مقاومت اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی وقتی خیالش از غزه راحت شد به سراغ دیگر محور‌های مقاومت در منطقه برود. هرگونه اقدام پیش دستانه در ساعات پیش رو متصور است.

امیرعبداللهیان در پاسخ به سوالی درباره اهمیت غزه بیان کرد: اولا امنیت در جهانی که هستیم یک مجموعه به هم پیوسته است. چرا وقتی که در اوکراین جنگ می‌شود اقتصاد تمام دنیا به هم می‌ریزد؟ این به این دلیل است که ناامنی در دنیای به هم پیوسته آثار خود را دارد. وقتی سرزمینی اشغال می‌شود قواعد یک سرزمین اشغالی بر آن حاکم هست و از منظر حقوق بین الملل سرزمین اشغال شده دارای ماهیت اشغال موقتی است و باید از آن حالت خارح شود، اما رژیم صهیونیستی کل منطقه را هدف قرار داده است.

نباید فرصت داده شود که فردا چکمه‌های صهونیست‌ها وارد امنیت ما شود

وزیر خارجه افزود: وقتی رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای و نخبگان ما را در وسط تهران ترور می‌کند نمی‌توانیم نسبت به چنین غده سرطانی بی تفاوت باشیم. زمانی که نتانیاهو با رفتار غیرمتعادل خود صراحتا ایران را تهدید می‌کند مردم ما امنیت برایشان بسیار مهم است. در مبارزه با داعش کار فوق العاده شهید سلیمانی و دیگر مدافعین اولین محورش به امنیت ملی ما و همزمان به مسئولیت‌های ما در قبال امنیت منطقه ای بازمی‌گشت. ما باید با داعش در مترو‌های تهران درگیر می‌شدیم و یا هزار و یا دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر درگیر می‌شدیم. نباید فرصت داده شود که فردا چکمه‌های صهیونیست‌ها وارد امنیت ما شود.

وی ادامه داد: عربستان در نزدیکی عادی سازی با رژیم صهیونیستی قرار داشت، اما زمانی مشاهده کردند که این وضعیت امنیت و اقتصاد عربستان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و همه در منطقه توافق نظر دارند که ریشه این موضوعات به غده سرطانی رژیم نامشروع صهیونیستی بازمی‌گردد. 

امروز اگر از غزه دفاع نکنیم باید در برابر بمب‌ها در بیمارستان‌های خود دفاع کنیم

امیرعبداللهیان تصریح کرد: زمانی که با یکی از رهبران مقاومت در بیروت دیدار داشتم لحظه به لحظه در جریان جنگ قرار می‌گرفت و در همان زمان یادداشتی را به وی دادند مبنی بر اینکه بیمارستان تخصصی کودکان در غزه با بمب‌های فسفری مورد حمله قرار گرفته و همه شهید شدند. امروز اگر از غزه دفاع نکنیم باید در برابر این بمب‌ها در بیمارستان‌های خود دفاع کنیم؛ آقای سید حسن نصرالله دیدگاه بسیار قوی داشتند مبنی بر اینکه ممکن است در لبنان هم عده‌ای بگویند ما وارد جنگ نخواهیم شد، اما اگر ما اقدام پیش دستانه نکنیم باید در بیروت با آن‌ها بجنگیم. اگر مقاومت لبنان نبود امروز لبنان هم وضع دیگری داشت.

 وی افزود: هفت سرویس امنیتی در درون سرزمین‌های اشغالی برای امنیت این رژیم کار میکنند. این عملیات را حتی یکی از این سرویس‌ها هم هشدار نداد که نشان دهنده وضعیت آشفته اینهاست. روز ۷ اکتبر دولت جعلی اسرائیل فرو ریخت. بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ غیرنظامی را به شهادت رسانده است در حالی که حتی نتوانسته یک فرمانده مقاومت را هم شهید کند و چون نمی تواند وارد صحنه نبرد شود این جنگ را به کودکان کشانده است. برای ما فرصت هست که صهیونیست‌ها در درون خانه متوقف شوند. امنیت منطقه امنیت ایران است.

وزیر خارجه بیان کرد: وجه مشترک همه بخش‌های جهان این بود که می‌گفتند افراطی‌گری‌های نتانیاهو یکی از عوامل این اقدامات از سوی محور مقاومت بوده است. برخی از مقامات اروپایی گفتند که ما بار‌ها به نتانیاهو هشدار دادیم که دست از این تندروی‌ها بردارد، اما او توجهی نکرد و الان منطقه را وارد این شرایط کرده است. در بین کشور‌های عربی هم وفاق نسبی وجود دارد که باید در مسیر سیاسی برای توقف جنایات جنگی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه تلاش کنیم. آمریکایی‌ها به ما هم پیام دادند و پیامشان در زمینه خویشتنداری بوده است. ما به آمریکا پاسخ می‌دهیم که به دنبال گسترش جنگ نیستیم، اما خویشتن داری یک سویه نیست. غربی‌ها در تبلیغات می‌خواهند حماس را با داعش مقایسه کنند این‌ها افرادی هستند که برای رفع اشغال از سرزمین مادری خود تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اونایی که از وضع اقتصادی مینالیدند و میخواستندایران زلزله بیاد راحت شن بفرمایید جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
این نشد یک حرف حساب پس معطل چی هستید چرا سپاه حمله نمیکند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
۲۰ میلیون بسیج مخلص داریم الحمدالله اگر همگی عازم فلسطین اشغالی شوند سه سوت اسرائیل در قعر قعردوزخ می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
بامزه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما نگران فردا نباش اگر نگران فردا هستی جنگ رو شروع نکنید ما مردم رو بدبخت نکنید با این وضعیت اقتصادی بدبختی و مشکلات زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
پس به خاطر همینه که کشورهای مسلمان منطقه منجمله ترکیه عربستان مصر اردن عراق و...... نیروهای خود را جهت جنگ به غزه فرستاده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
باید هوشمند و قطعی مهاجر غیر قانونی شناسایی شود ، توی خیابون و کوچه تعقیب و گریز درست نکنید ، بانک ها و کارفرما ها را ملزم به شفافیت کنید . نیروهای عملیاتی ویژه مهاجران درست کنید که تخصصشان دنبال کردن مهاجران غیر قانونی باشد ، عملیات بانکی و مالیاتی هم عملیات است همش دستگیری در کوچه و خیابان نیست باید خودشان بفهمند برگردن کشورشان و قانونی بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
فرزندان مسئولین را بفرستید از غزه دفاع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
جوش نيار شما رو نمي فرستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
فرزندان مسئولین جز مفت خوردن و خوابیدن کار دیگه ای بلد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
shaker
۱۵:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
موافقم ?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
بعضی ها همچین نظر دادن انگار وجدانشون رو سر بریدن

بخوابید بخوابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما فریب خوردی بد هم فریبت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما از خواب بلند شو و برو جنگ به سوی شهادت. مردم میخوان زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ما نسل ده ۳۰ و ۴۰ هشت سال درجنگ تحمیلی عراق علیه کشور مان جنگیدیم و از ناموس کشور مان دفاع کردیم آسیب زیادی هم خود وخانواده هایمان متحمل شدند مزه بزرگ شدن فرزندانمان را نچشیدیم همان زمان جنگ خیلی ازمسولان فرزندانشان در لندن مشغول تحصیل بودندحالا که پیر وباز نشسته شدیم میخواهیم زندگی کنیم دلم میخواهد فرزندان مان با نوه هایمان را درآغوش بکشیم وشب را راحت سر به بالش بگذاریم با این اقتصادی که دولت مردان برایمان درست کردن ی نون ماست بدون دغدغه بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
اگه شما ۸ سال یه خواب راحت نداشتی مردم فلسطین ده ها ساله که روی آرامش ندیدن و تقریبا اکثریتشون از روز تولد تا به الان فقط جنگ و مبارزه دیدن
چطوری میتونی شب سرتو راحت روی بالشت بگذاری در حالی که روزانه ده ها کودک و زن و خانواده ی بی گناه در حال کشته شدن هستن
زندگی رو فقط برای خودت میخوای؟ بقیه آدم نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مشنگ ما تمام ناوهای و شهرهای اسراییل را را توی دو ساعت
خاکستر می کنیم وزیر محترم فکر کردی اینجا فلسطین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
بسم الله دلاور.چرا معطلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مسؤلان و روحانیون شجاع بسيجيان غیور لطفا جنگ را داخل کشور عزیزمان نکشانید عازم غزه شوید همانجا با اسرائیل غاصب صهیونیستی در جنگ و ستیز شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
دمت گرم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
چقدر مغزت کوچیک و افکارت بچه گانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
باید مواظب باشیم ایران فلسطین دوم نشوند و فرزندان و نوه هایمان فردا با سنگ و چوب برای آزادی ایران از دست مهاجران نبرد نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
اگر اقدامی نکیم بدتر از فلسطین رو بر سر ما خواهند آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
آقای وزیر کسی دستت نگرفته بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما آقای امیر عبداللهیان آیا اگر جنگ شد ؟ شما خودت درجنگ شرکت میکنیدآیا اگر پسر داری حاضری پسرت درجنگ شرکت کنه ؟؟؟ ویا مسؤلان دیگه آیا حاضر هستند پسرانشان در برابر اسرائیل درجنگ وستیز بروند یا خود وخانواده هایتان در مکان های امن ویا خارج میفرستین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
زبونت گاز بگیر ، بچه من بعد از سالها انتظار، حالا که باباش وزیر شده قراره یک وام تریلیونی بدون ضمانت بگیره و بره خوش بگذرونه ، بعد تو میگی بره جبهه؟؟؟ تازه به خدا هم ایمان ندارم بره چیکارکنه؟ امضا امیر عبدالهیان حقیقی هههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا درباره موضوع جنگ روسیه اوکراین و یا آذربایجان و ارمنستان که چفت گوشمان است و اوکراین روسیه کشور تامین کننده منابع ضروری غذایی هستند اینقدر مانور نداده اند!؟
اگر واقعا صحبت پای جان انسان های بیگناه وسط باشه خواه ناخواه در هر جنگی که روی زمین روی بده این وسط انسان بیگناه غیر نظامی کشته خواهند شد مگر اینکه پای............ باشد.
در عصر امروز با مردم یکی دو قرن بیش صحبت کردن جای تعجب دارد.
Romania
انسان ایران اسلام
۱۱:۴۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
حسین حسین--- انسان ایران اسلام !!!
حسین صدا رو می‌شنوی
اگه دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
چقدر وقیحانه هدف تون رو از مردم غزه اعلام کردید
اون ها زیر بمب فسفری و شما هدفون را فقط جهت جلوگیری از ورود جنگ به کشور اعلام میکنید !!!
اگه حضرت علی اون حدیث معروف رو اعلام کردند که دلیل و خوار نوشند مردمانی که در خانه خود با دشمنان بجنگد اون زمان با شرایط الان با این همه تجهیزات نظامی از راه دور فرق می‌کنه .....
گرفتی صدا و پیغام رو حسین دلبندم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما که در کشور خارج داری زندگی میکنی چرا خودت نمیری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اگر الان کمک نکنیم پس کی
وقتش است تا دیر نشده
باید از غزه درمقابل این
رژیم کودک کش حمایت کرد
اسرائیل باید نابود شود ما
منتظر فرمان رهبریم تا به
رهسپار غزه شویم .
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۳:۵۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
خودت برو ما حوصله جنگ نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
احتیاجی به حکم جهاد نیست هر کس احساس تکلیف می کنه مهیا بشه اصلا توقف جایز نیست .فقظ لطف کنید و مسولینی هم که شوق خدمت دارن و با خودتون همراه کنید من جمله این آفای عبداللهیان رو که علاقه خاصی به جهاد دراه خدا دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
هروقت در طول این چند روز کشتارکودکان و زنان بی پناه غزه را دیدم این بیت درنظرم آمد کجایند مردان بی ادعا و اینکه چقدر رفتنت زود بودحاج قاسم سلیمانی.که اگر بودی دشمن اینچنین بی محابا و بدون ترس نمیتوانست برکودک و زن و مرد بیگناه مسلمان فلسطینی بتازد.مطمئنم که بدون تردید ووقت کشی خودت را برای یاری مظلومان در هر کجاکه میتوانستی میرساندی و یاری گرشان میشدی.همانگونه که در جنگ ۳۳روزه پای از لبنان بیرون نگذاشتی تا پیروزی حزب الله را با چشمان نافذ خود دیدی.نمیدانم دنیارا چه شده که اینهمه فریاد مظلوم را میشنوند ولی انگار کر و کور شده اند.چرا هیچ کس فرمانی نمیدهد چرا از پشتیبانی علنی ازمظلومین هراس دارندمگر نه اینکه دستور دین یاری مظلوم و نبرد با ظالم است.کاش بودی مردبی ادعا کاش بودی مالک اشتر زمان که بی توجه به منافقین و کینه توزی هایشان با شتاب به کمک مظلومین عالم نه فقط مسلمان که یهودی و مسیحی ودر یک کلمه انسان مظلوم میشتافتی.این روزها چقدر دلم برایت تنگ میشود حاج قاسم سردار دلها.شهیدقدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
دنیا میبینه ولی قبلش حمله داعش گونه حماسم دیدن پس حق ب اسراییل میدن بزرگترین اشتباه حماس انجام همین حمله بود که هم برای وجهش وهم موجودیش بسیار گران تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
فعلا وضعیت اقتصاد از هر بمب اتمی تو ایران بد تر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
به مردم غزه کمک کنید زیر آتش این وحوش صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
درخواست کمک داری؟ پاشو برو غزه بهشون کمک کن
تا دو هفته پیش که مردم غزه داشتند زندگی شون می کردند کی باعث این اتفاقات شده؟
افرادی که شروع کردند الان کجا هستند؟
چرا خودشان قبل از هر اقدامی به این چیزها فکر نمی کنند که در هر یورشی فقط مردم عادی غیر نظامی آسیب می بینند یه راه بهتر انتخاب کنند برای انتقام!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اگه خیلی دلت کمک میخواد من حاضر هستم تمام اموال ات با قیمت منصفانه ازت بخرم نصفشو بده بهشون خودتم برو اونجا
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۰:۴۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم واقعا همینه
Iran (Islamic Republic of)
فلک زده
۱۰:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
آقای وزیر اشتباه میکنی. هنوز قدرت جمهوری اسلامی رو نشناختی که میگی فردا تو شهرهای خودمان باید باهاشون بجنگیم. اسراییل خودشم خوب میدونه کوچکترین غلطی ازش سر بزنه توی چند دقیقه تل آویو و حیفا با خاک یکسان میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل هیچ غلطی نمیکنه در برابر ایران تاریخ هست بخوانید تو خیلی داغ نکن برای پوتین روسیه
Iran (Islamic Republic of)
کورد ایلام سربلند دوران
۱۰:۰۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
پس چرا مراجع محترم حکم جهاد صادر نمیکنند و چرا مسئولین شرایط اعزام را فراهم نمیکنند ما بی صبرانه منتظریم . فدایی ایران عزیز . جانم فدای رهبر و مردم مسلمان در هرجای جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ما جونمون رو هم میدیم ... این دنیا مال شما ... بجای اینکه در حالت مستی و سستی در تختخواب بمیریم چه بهتر که به جواب هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی بشتابیم و در جواب احمقهایی که فکر میکنن اونها بهشون کار ندارند عرض میکنم بدبختها تاریخ بخوانید و اظهار نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
تاریخ یکسو نمیشه خوند از تمام جوانب بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
بگو به جون ولادیمیر پوتین!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ای لعنت بر اون ولادیمیر پوتین ملعون که این غائله را بر پا کرد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
گاهی یه دیوونه یه سنگ توی چاه میندازه ......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
چیه سنگ انداختی اینجا می‌شماری؟
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۹:۵۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
برای ما فرق نداره الان هم تو ایران فقط تامین اجتماعی خودش از یک بمب اتم بدتره مابقی هم که مردم میبینن . بمب یکجا کار رو تموم میکنه اما این سازمانها شکنجت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
خود کرده را تدبیر نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
انشاالله آزادی قدس شریف ... احمقهایی که فکر میکنن اونها به شما کاری ندارن اگر تاریخ رو میخوندید اینقدر احمق نبودند... تاریخ نشون داده اونها از سگ هم شما رو پست تر میدونن و اگه میتونستد الان در کشور شما بی غیرتان به ناموستان تجاوز میکردند و باید خفه خون میگرفتید ...
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۲۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
در باغ شهادت را بر روی مسئولین و دغدغه مندان محور مقاومت نبندید خواهشاً.
زودتر جمیعا اعزام بشید .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اگه غیرتی هم هست وکسانی که ازناموس ووطن دفاع کنن همونایی هستن که مسخره میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
با سلام.ای کاش مسولان به رژیم صهیونیستی نشانه نمی دادند که چقدر تاریخ مصرف دارد.چون آنها هوشیارتر میشوند وآماده تر و زمان از بین بردنشان مشکل وسخت هست.وبه یکباره رژیم را محو می کردند.بدون اینکه آنها آگاه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
الان وقت شهادت هست و ممکنه این لحظات دیگه فراهم نشه خدایا شهادت را نصیب مخلصان بگردان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۰۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
والا بخدا کسی با ما کاری نداره چرا انگشت تو لونه ی زنبور بکنیم ؟
Germany
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ایدئولوژی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما بفرما منتظر برجام باش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سلام و درود بر آزادگان و مظلومان جهان
کاش قبل از شروع حملات پناهگاهی برای غیرنظامیان درنظر گرفته می شد تا اینقدر کودکان و افراد بیگناه به شهادت نمی رسیدند چون امکان حملات وحشیانه از سمت صهیونیست ها محتمل بود.
اما با توجه به وخامت اوضاع حاضر باید هر چه سریعتر اقدامات از جنبه کلام به عمل تبدیل شود البته که تهدیدهای این چنینی ، دیپلماسی ها و عملیات روانی نیز باید ادامه دار باشد .برای یک لحظه خودمان را جای خانواده هایی که با جسم بی جان کودکان و عزیزانشان مواجه می شوند بگذاریم تعلل دیگر جایز نیست دیگر چه اتفاقی باید بیافتد اگر مرد میدان هستیم باید قبل از اینکه که غزه تبدیل به گورستان شود وارد عمل شویم
به قول امام عزیز اگر مسلمین مجتمع بودند هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
با این وضعیت که غزه داره (فقط از لحاظ نبود آب) نهایتا تا 6یا 7روز دیگه زنده میمونن. رژیم کثیف اسرائیل عملا در روز روشن هیلتر گونه داره جنایت میکنه و جهان مدعی حقوق بشر هم کاملا خفه خون گرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
درود برتو دیپلمات شجاع ، اینه باید نشون بدی ایران از سگ هاری مثل اسراییل ترسی نداره ، فکر کردند ایران دوره فریدونه و این دیپلمت هم مثل آقای ظریف
-
برات اکبری
۰۸:۲۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
پیش به سوس آزادسازی قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سوس! مواظب خودت باش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مسولین و روحانیون و مدیران و بسیجی ها باید به سوی غزه بشتابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
انشاالله ... جونمون رو هم فدا میکنیم ... احمق های وطن فروشان بمانند و کور شوند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
تو حرص نزن ما( بسیجیان )کارمان را بلدیم که دهن امثال شمامنافقین خائن بوطن و وطن فروشان بی غیرت را چگونه ببندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
چراجلوی وحشی گری این اوباش غاصب گرفته نمیشه دیگه نسلی در آینده ازمردم‌ فلسطین باقی نمیزارن به فلسطین کمک‌ کنن کشورهای دیگه همانطورکه امریکای پست آدم کش به اسرائیل کمک میکنه این اسرائیل اگه بمونه برای تمام منطقه خطرداره چون آدم کشی و ذاتشونه یه مشت وحوش هستن .چرا اول فلسطین را خالی نکردن بعدبجنگنن که این همه شهیدنشن .؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
جنگ از هر نوعش فقط مردم بی دفاع را نابود می کند و آخرش جز بدبختی حاصل دیگری نخواهد داشت حال در غزه باشد یا در جای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
آب و روغن رو سعی نکنید با هم ترکیب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
از غزه دفاع کنید ایرادی نداره ولی این چه منطق غلطیه آخه؟! الان اسراییل به بقیه کشورهای مسلمون حمله کرده؟! اصلا میتونه؟! اصلا توانشو داره؟! چرا ما با همین منطق اشتباه توی هر جنگی که بین هر دو کشوری توی خاورمیانه هست باید باشیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
انسان بودن یعنی چه هدف از آفرینش یعنی چه مثال شما مانند این است جایی رد شدی و توی مسیر یکنفر جایی داخل آب افتاده و در حال غرق شدن شما فقط بر و بر ایستادی و غرق شدنش را نگاه میکنی حالا یک فیلم هم میگیری و ابراز ناراحتی هم میکنی و این چه نفعی برای او دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اولا حرف مفت نزن دوما اصلا میدونی طرح نیل تا فرات چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ناشناس۰۸:۵۵۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما لطف کن از کنار مظلومین مملکت خودت بی تفاوت رد نشو اگر واقعا مرد یاری به مظلومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ناشناس۰۹:۰۳۲۵ مهر ۱۴۰۲
شما هم هر زمان تربیت درست صحبت کردن رو داشتی بیا جوابتو بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
آخه آدم ساده چرا آدرس غلط میدی ... اونها خودشون رو قوم برتر میدونن همینجور که نشون دادند حتی مسیحیت رو هم شرک میدونن ... تمام جهان میگن باید از ما باشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
ناشناس۰۹:۴۹:۲۵ مهر ۱۴۰۲ مگه ما خودمون همین اعتقاد رو نداریم و نمیگیم اسلام دین برتر و تشیع مذهب برتر هست و غیراز ما هر دین دیگری ناقص و تحریف شده هست؟! حالا به نظرت من ساده ام یا شما؟! اشتباه اشتباهه دوست عزیز هیچ فرقی هم نداره من مرتکب بشم یا دشمن من؛ البته که بی هیچ شکی جنایات جنگی که اسراییل داره مرتکب میشه و قبلا هم شده نه جای بحث داره نه دفاع و فقط و فقط نشون دهنده خوی وحشیگری و نژادپرستی افراطی صهیونیست هاست بحث من روی منطق غلطی هست که داره عنوان میشه نه روی اصل جنایات صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
پس تا کی صبر چند تا کودک و انسانهای بیگناه باید کشته شه تا ایران یا دیگران بیدار شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
این شعار پوسیده وهیچ احدی آن را باور نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
اولا حرف الکی نزن دوما........
آخرین اخبار