کتاب «تاریخ سی‌ساله دانشگاه خلیج فارس» نوشته حمید اسدپور منتشر شد.

 نویسنده کتاب تاریخ سی ساله دانشگاه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگارش این کتاب از چند سال پیش شروع شد و هدف از تدوین و انتشار آن همانا تبیین و ثبت تحولات و رویدادهای دانشگاه از بدو تأسیس تا زمستان ۱۴۰۱ بر اساس اسناد و مدارک و شواهد موجود بود.

حمید اسدپور افزود: لازم بود در سی‌امین سال تأسیس دانشگاه کتابی پیرامون چگونگی تأسیس دانشگاه و تحولات صورت گرفته پس از تأسیس نوشته و منتشر شود و این کار را اینجانب وظیفه‌ای مهم برای خود بر می‌شمردم.

وی ادامه داد: از جهت دیگر ثبت و ضبط زحمات همه کسانی که برای رشد و بالندگی دانشگاه زحمت کشیدند یکی دیگر از اهداف نگارنده اثر بود و درصدد آن بودم تا با بیان زحمات و تلاش‌های همکاران در طول ۳۰ سال گذشته از آنان با نوشتن این اثر قدردانی شود.

اسدپور گفت: از طرف دیگر تأسیس دانشگاه خلیج فارس در بوشهر در واقع آغاز تحولی نو در تاریخ آموزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی شهر بوشهر از یکسو و استان بوشهر از سوی دیگر بود و خواستم این تحول را و روند شکل گیری و نیز تأثیرات آن را به شکل مستندی بازگو شود که در آینده علاقمندان و پژوهشگران در این زمینه به تحقیق می‌پردازند حداقل یک منبع معتبری وجود داشته و در دسترس آنان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.