استاندار یزد گفت: به زودی تیمی از وزارت بهداشت و درمان برای بررسی مسائل پروژه‌های بیمارستانی، به استان اعزام می‌شوند.

فاطمی استاندار یزد در نشست مشترک با فرماندار اشکذر با اشاره به قرارگیری برخی پروژه‌های بیمارستانی استان در مراحل پایانی، گفت: در پرتو پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی تیمی از وزارت بهداشت و درمان برای بررسی مسائل پروژه‌های بیمارستانی، به استان اعزام می‌شوند.

او در این نشست، ضمن گزارش گیری از آخرین وضعیت اجرای پروژه بیمارستانی حضرت زینب (س)، اظهار داشت: تیم مدیریتی استان با نگاه ویژه به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، مسائل آن‌ها را در سطح ملی پیگیری می‌کند.

فاطمی در ادامه، بیمارستان حضرت زینب (س) اشکذر را یکی از پروژه‌های مورد بازدید تیم اعزامی وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به پروژه تکمیل ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر، خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است و باید اقدامات لازم برای سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه انجام شود.

استاندار یزد همچنین به صورت مصداقی مسائل مربوط به پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار شهرستان در برخی حوزه‌ها را بررسی و بر برگزاری جلسه ویژه‌ای با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و دستگاه‌های متولی برای شتاب بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.